;
coinex

برنامه اپل برای پاسخ به پتنت گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ چیست؟

برنامه آیفون برای پاسخ به پتنت گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ چیست؟

سامسونگ سال گذشته یک پتنت کاربردی با USPTO برای گوشی هوشمند تاشو ثبت کرد. احتمالا این یکی از دستگاه های جدید و رده بالای گلکسی باشد؛ چرا که این پتنت اشاره می کند که این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت یا اسکنر آیریس (عنبیه چشم) خواهد داشت. همانطور که در تصویر نشان داده شده است هنگامی که این دستگاه از وسط تا می شود پورت شارژ آن دیده می شود و در واقع هنگام شارژ این دستگاه، نمایشگر این گوشی دیده نمی شود که این موضوعی ست که احتمالا سامسونگ درباره ی آن تجدیدنظر کند. این پتنت در نوامبر سال ۲۰۱۵ ثبت شد.

گزارشی در روز دوشنبه منتشر شد که می گوید اپل نیز می خواهد از نانوسیم نقره ای استفاده کند. این تکنولوژی توسط عرضه کننده ی TPK اپل –شرکت پشت تری دی تاچ اپل – تامین می شود. با نانوسیم نقره ای، نمایشگر یک گوشی هوشمند تاحدی انعطاف پذیر است که به هنگام سقوط در امان می ماند.

سال گذشته نیز شایعه شده بود که آیپد پروی اپل به یک نمایشگر نانوسیم مجهز می شود و در همان زمان بود که شایعاتی راجع به این تکنولوژی به گوش می رسید که البته این موضوع به حقیقت نپیوست. هم اکنون بار دیگر این شایعه به گوش می رسد که اپل قصد دارد برای دهمین سالگرد آیفون که سال آینده عرضه می شود از این تکنولوژی بهره ببرد. به نظر می رسد که این بازه ی زمانی برای ارائه ی این تکنولوژی کوتاه باشد چراکه بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این تکنولوژی برای دو تا پنج سال آینده به کار گرفته می شود.

در ارتباط با گوشی سامسونگ باید بگوییم که این دستگاه به سمت داخل  تا می شود و لبه های آن نیز تاحدودی به سمت داخل خم شده اند.

آیا این طرح نهایی سامسونگ برای مدل های تاشو می باشد؟ باید منتظر بمانیم ببینیم این دستگاه در نهایت به چه شکلی عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر