;
coinex

آیا آیفون 2017 از نمایشگر بدون حاشیه برخوردار می شود؟

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون 2017 را به نمایشگر بدون حاشیه یا Edge to Edge  مجهز کند.

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون 2017 را به نمایشگر بدون حاشیه یا Edge to Edge  مجهز کند.

این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل تا پایان امسال با مشکلات زیادی دست به گریبان شود. با توجه به تمام علائمی که از زیبایی ظاهری آیفون 2017 خبر می دهند، کمپانی اپل چگونه می تواند مردم را به خرید آیفون 7 تشویق کند؟ این همان مساله ایست که تحلیلگر مسائل اپل، مینگ چی کو اوایل امسال به آن اشاره کرد؛ او خاطر نشان کرد: “این گوشی از ویژگی های جذاب برای خریدار برخوردار نیست.” در سال 2017، اپل و بسیاری از هوادارن این کمپانی، دهمین سالگرد گوشی های آیفون اپل را جشن می گیرند؛ بدین ترتیب می توان انتظار داشت که اپل، طراحی ویژه ای را برای آیفون 2017 در نظر داشته باشد.

شایع شده که آیفون 2017 از صفحه نمایش خمیده ی اولد بدون حاشیه یا Edge To Edge برخوردار خواهد بود. علاوه بر این تغییر، دکمه ی هوم نیز حذف خواهد شد؛ چرا که دکمه و تاچ آیدی به زیر نمایشگر انتقال خواهند یافت. به گزارش نشریه ی معتبر Nikkei Asian Review، آیفون 2017 که احتمالا با نام آیفون 8 معرفی خواهد شد، به یک موتور بسیار کوچک با کارایی بالا مجهز می شود که می تواند ارتعاشات لمسی پیچیده ای را روی نمایشگر ایجاد کند. این قابلیت می تواند فیدبک مکانیک لمسی که کاربران آیفون به آن عادت کردند را کپی کند. در نتیجه، خریداران آیفون 2017 (آیفون 7 اس یا آیفون 8) احساس می کنند که دکمه ی هوم را فشار داده اند؛ اما درواقع، انگشت کاربر صفحه نمایش را لمس می کند.

سوال اینجاست که چرا آیفون قصد دارد احساس فشار دادن دکمه ی هوم و اسکنر تاچ آیدی را با یک جانشین دیجیتالی عوض کند؟ حذف دکمه ی هوم را می توان سریع ترین و شاید ناراحت کننده ترین جواب دانست؛ و دلیل حذف دکمه ی هوم، ایجاد صفحه نمایش بدون حاشیه است که تمام نمای دستگاه را در بر بگیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر