;
coinex

هر دو مدل آی فون 7 نسخه ی 256 گیگابایتی خواهند داشت

اگر گزارش های اخیر قابل بارو باشد، اپل احتمالا چند تغییر قابل توجه در گزینه های ذخیره سازی آی فون نسل بعدی به ارمغان خواهد آورد.

اگر گزارش های اخیر قابل بارو باشد، اپل احتمالا چند تغییر قابل توجه در گزینه های ذخیره سازی آی فون نسل بعدی به ارمغان خواهد آورد. در اوایل این ماه، مشخص شد که آی فون 7 پلاس می تواند در حداکثر حافظه، در نسخه ی 256 گیگاباتی نیز عرضه شود. ظاهرا، این مدل 5.5 اینچی دوربینی خواهد داشت که به طور قابل توجهی بهتر از همتای کوچکتر خود است و در نتیجه، فضای بیشتری در آن مورد نیاز خواهد بود تا تصاویر و فایل های ویدیوئی را که با حجم بیشتری ثبت می شوند، ذخیره کند، اما در حال حاضر، گزارش داده اند که هر دو مدل آی فون 7 نسخه ی 256 گیگابایتی خواهند داشت.

از آنجا که فضای ذخیره سازی گوشی اپل قابل ارتقا نیست، وجود نسخه ی 256 گیگابایت به شدت مورد استقبال واقع می شود. حتی با سرویس های ذخیره سازی ابری، نمی توان فضای ذخیره سازی محلی را برای ایجاد سرعت و راحتی، به اندازه ی کافی، آزاد ساخت. نه تنها این مورد، بلکه دیگر لازم نیست هزینه ی ای برای ذخیره ی داده های خود در یک سرور در گوگل درایو، آیکلاد و فضاهای ابری این چنینی، صرف کنید.

با توجه به شرکت تحقیقاتی TrendForce، اپل در مورد تجهیزات و ویژگی های آیفون بعدی تصمیم خود را گرفته است. کاربرانی که نیاز دارند تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار داشته باشند، به آرزوی خود خواهند رسید و هر دو مدل آی فون 7 را می توانند انتخاب کنند. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه قیمت گذاری این مدل چگونه خواهد بود، وجود ندارد، اما با توجه به ساختار قیمت گذاری فعلی و قبلی اپل، فرض بر این است که بین هر مدل و مدل بالاتر، 200 تا 300 دلار فاصله ی قیمتی وجود داشته باشد.

با وجود این نسخه از آیفون به احتمال خیلی زیاد دیگر نسخه ی 16 گیگابایتی، مدل پایه آیفون نخواهد بود و بنا بر شایعات اخیر حالت پایه آیفون های بعدی 32 گیگابیتی می شود.

در حال حاضر آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در نسخه های 16، 64 و 128 گیگابایت موجود هستند، این امکان وجود دارد که نسخه ی 64 گیگابایتی نیز حذف شود و هر دو مدل آی فون 7 در نسخه های 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شوند.

گزارش شده است که آیفون 7 پلاس، 3 گیگابایت رم و یک دوربین با لنز دوگانه و آیفون 7 ، 2 گیگابایت رم و دوربین بهبود یافته دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام .ممنون از سایت بسیار زیباتون. میتونم با ذکر منبع از مطالبتون استفاده کنم ؟

    پاسخ

    سلام، بله دوست عزیز، رضایت شما از مطالب سایت باعث افتخار ماست

    پاسخ