;
coinex

اپلیکیشن فیس بوک مسنجر امن تر می شود

فیس بوک به دنبال راهی است تا امنیت اپلیکیشن فیس بوک مسنجر را افزایش دهد.

فیس بوک به دنبال راهی است تا امنیت اپلیکیشن فیس بوک مسنجر را افزایش دهد.

این احتمال وجود دارد که اپلیکیشن فیس بوک مسنجر تا پایان تابستان امسال، از آپدیت امنیتی ویژه ای برخوردار شود. بنابر گزارش گاردین، زاکربرگ قصد دارد اپلیکیشن پیام رسان خود را تماما گد گذاری کند؛ این اپلیکیشن، ماهانه بیش از 900 میلیون کاربر فعال دارد. قابلیت نامبرده در صورت تمایل کاربر فعال شده و به صورت پیش فرض، روی اپلیکیشن قرار نمی گیرد. این خبر هنوز به تایید و یا تکذیب فیس بوک نرسیده است. دلیل این کار در اهداف بلند مدت فیس بوک نهفته است؛ از جمله ی آنها می توان به هوشمند تر کردن و اپلیکیشن های کمکی اشاره کرد. در حال حاضر، قابلیت Bots for Messenger منتشر شده که شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند با برندها در ارتباط باشد و از آنها خدمات بگیرد.

فیس بوک به منظور رشد قابلیت یادگیری ماشین مسنجر (برای مثال، پاسخ های هوشمندانه)، به پیام های کاربران احتیاج دارد. لازم به ذکر است که کد گذاری، یکی از موانع این ماموریت محسوب می شود چرا که دسترسی فیس بوک نیز برای تجزیه و تحلیل آنها، گرفته می شود؛ بدین ترتیب، این قابلیت در صورت تمایل کاربر فعال می شود. این دقیقا همان کاری است که گوگل در اپلیکیشن الو که اخیرا معرفی شده، انجام می دهد. در این پلت فرم نیز کد گذاری پیام ها، به خواسته ی کاربر بستگی دارد.

این حرکت در راستای افزایش نگرانی های امنیتی و راحتی های دیجیتالی است. این وضعیت برای کاربران، گزینه های انتخابی دشواری را ایجاد کرده است؛ چرا که اگر از خدمات و دستیاران هوشمندی که گوگل و فیس بوک برای شما ایجاد کرده اند لذت می برید، باید گارد های امنیتی خود را کاهش دهید و در صورتیکه به حفظ حریم خصوصی خود تمایل دارید، از این خدمات محروم می شوید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر