;
coinex

ال جی دو گوشی هوشمند میان رده X Power و X Style را معرفی کرد

ال جی دو گوشی هوشمند میان رده X Power و X Style را معرفی کرد

شرکت ال جی در آغاز سال 2016 طی برگزاری مراسم کنگره جهانی موبایل از گوشی پرچمدار خود یعنی جی 5 رونمایی کرد و حالا در نظر دارد تا گوشی های میان رده دیگری به محصولات خود اضافه کند. در همین راستا این شرکت به تازگی گوشی LG Stylus 2 را در تایوان رونمایی کرد و حالا نیز از دو گوشی میان رده خانواده X خود با نام های X Power و X Style در اوکراین رونمایی کرد. این گوشی ها از نظر سخت افزاری چندان قدرتمند نیستند اما ویژگی اصلی آنها قیمت بسیار مناسب است که می تواند برای خیلی ها جذاب باشد. هر چند که این گوشی ها سخت افزار قدرتمندی ندارند اما همان گونه که از نام X Power مشخص است این گوشی باتری با ظرفیت بالایی دارد. این گوشی باتری به بسیار بزرگ 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گوشی X Power به جز باتری بزرگ، صفحه نمایش 5.3 اینچی داشته و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست MT6735 مدیاتک و پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.14 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین اصلی و جلوی گوشی X Power به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 200 دلار است.

دیگر گوشی جدید ال جی X Style است که همان گونه که از نامش مشخص است تمرکز اصلی سازنده بر روی ظاهر دستگاه بوده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی است و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. 1.5 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت ساختار حافظه X Style را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدراگون 410 تامین می شود و دوربین های این دستگاه 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود. ظرفیت باتری این گوشی 2100 میلی آمپر ساعت و قیمت آن 180 دلار است.
گفتنی است شرکت کره ای در مورد زمان عرضه و احتمال عرضه این گوشی ها در دیگر بازار های جهانی صحبتی به میان نیاورده است.

ال جی دو گوشی هوشمند میان رده X Power و X Style را معرفی کرد ال جی دو گوشی هوشمند میان رده X Power و X Style را معرفی کرد ال جی دو گوشی هوشمند میان رده X Power و X Style را معرفی کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر