;
coinex

شرکت اپو به زودی 3 گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد

شرکت اپو به زودی 3 گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد

اپو یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که در سال گذشته موفق به فروش 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده و به نظر می رسد که فروش سه ماهه ی نخست سال 2016 این شرکت نیز بسیار خوب بوده است. این شرکت اوایل امسال گوشی های Oppo R9 و Oppo R9 Plus را معرفی کرد و حساب ویژه ای روی فروش آنها باز کرد. به نظر می رسد این شرکت در تکاپو است تا در ادامه سال جاری محصولات دیگری را روانه بازار کند.

طبق اطلاعات فاش شده از سوی منابع چینی این شرکت قصد دارد تا در روز های آینده سه گوشی هوشمند جدید معرفی کند. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید این 3 گوشی هوشمند به صورت مبهم نمایش داده شده اند. گفته می شود این شرکت قصد دارد تا از دو گوشی در تاریخ 2 ژوئن و از یک گوشی در تاریخ 6 ژوئن پرده بردارد. به نظر می رسد دو گوشی که در 2 ژوئن معرفی می شوند فبلت پرچمدار Find 9 و گوشی Find 9a باشند. پیش بینی می شود گوشی مقرون به صرفه A59m این شرکت که اخیراً اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده است در تاریخ 13 ژوئن معرفی شود. گوشی A59m صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز تامین می شود. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین A59m به 3 گیگابایت رم مجهز است.

از سوی دیگر گوشی Find 9 اپو به تراشه اسنپدراگون 820 و پردازنده 64 بیتی 4 هسته ای مجهز است. 16 مگاپیکسل دوربین اصلی آن خواهد بود و پیش بینی می شود از نظر میزان حافظه رم پردازشی در دو ورژن 4 و 6 گیگابایتی عرضه شود.

شرکت اپو به زودی 3 گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد شرکت اپو به زودی 3 گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد شرکت اپو به زودی 3 گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر