;
coinex

نسخه ی ویندوز 10 وایبر منتشر شد

نسخه ی ویندوز 10 بالاخره برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل در نسخه ی بتا منتشر شد.

نسخه ی ویندوز 10 بالاخره برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل در نسخه ی بتا منتشر شد.

بیش از یک سال از زمانی که وایبر اعلام کرد که در حال توسعه یک برنامه جهانی برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل است، می گذرد. البته وایبر حقیقتا هیچ اطلاعات دقیق و به روز شده ای در مورد پیشرفت و توسعه ی این نسخه نداد، اما چند ماه پیش اعلام کرد که کار در حال انجام است. ماه گذشته این نرم افزار به تست بتا رسید و امروز بالاخره نسخه ی ویندوز 10 وایبر در نسخه ی بتا برای عموم منتشر شد، البته توجه داشته باشید که نسخه ی بتا برای دانلود در دسترس است.

امروز نسخه ی ویندوز 10 وایبر در ویندوز استور در اختیار کاربران قرار گرفت. در حال حاضر به صورت رایگان برای دانلود در تمام دستگاه هایی که ویندوز 10 را اجرا می کنند، در دسترس است.

این نرم افزار کاربران ویندوز 10 را قادر می سازد تا به ارسال پیام بپردازند و از طریق Wi-Fi و اتصال اینترنت تلفن همراه با کیفیت HD تماس های صوتی و ویدئویی برقرار کنند. مایکروسافت اشاره می کند که از آنجا که این برنامه برای ویندوز 10 ساخته شده است بنابراین ویژگی های رابط کاربری آشنایی دارد که برای هر دستگاه ویندوزی مناسب است.

ویژگی های اضافی در نسخه ی ویندوز 10 وایبر شامل رمزگذاری دوطرفه ی پیام ها، یکپارچه سازی برنامه ی عمومی، برقراری چت های عمومی، ایجاد پیام های گروهی تا 200 نفر و همچنین توانایی حذف یک پیام پس از ارسال، می شود.

طراحی پاسخگوی رابط کاربری تضمین می کند که نسخه ی ویندوز 10 وایبر ، بهترین تجربه ی بهینه سازی شده را صرف نظر از اینکه روی یک تبلت، دسکتاپ و یا دستگاه تلفن همراه استفاده شود، ارائه می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر