;
coinex

قاب آیفون 7 وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می کند

قاب آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می کند

وب سایت OppoMart یک خرده فروش چینی است که سابقه خوبی در به تصویر کشیدن تصاویر مربوط به گوشی های هوشمند و لوازم جانبی معرفی نشده دارد. این وب سایت حدود سه ماه پیش تصویری از قاب های گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را منتشر کرد که اتفاقاً یکی از این قاب ها در اواخر ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

در صورتی که این عکس ها با واقعیت منطبق باشند، باید استفاده از دوربین دوگانه را در گوشی آیفون 7 حتمی بدانیم. طبق پیش بینی های صورت گرفته از سوی مینگ چی، تحلیل گر معروف موسسه KGI، اپل در گوشی آیفون 7 از لنز دوم به منظور زوم اپتیکال اسفاده خواهد کرد. اپل سال گذشته شرکت LynX را خریداری کرد و حالا می تواند از تکنولوژی های متعلق به این کمپانی که در واقع همان ماژول لنز دوگانه است استفاده کند.

تصاویر منتشر شده قاب های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط OppoMart، سه قاب مختلف به تصویر کشیده شده است که قاب مربوط به فبلت 5.5 اینچی در حال حاضر برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است. این یک قاب سیلیکونی است که برای پیش فروش قیمت 9.99 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

قاب آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می کند قاب آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر