;
coinex

سامسونگ 5 استارتاپ جدید راه اندازی کرده است

 در اوایل سال جاری سامسونگ پروژه های آزمایشگاه خلاق (C-Lab) خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت.

در اوایل سال جاری سامسونگ پروژه های آزمایشگاه خلاق (C-Lab) خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت. برنامه نوآوری آزمایشگاه خلاق سامسونگ کارکنان شرکت را قادر می سازد تا ایده های کسب و کاری خود را توسعه دهند. چند ماه پیش این شرکت سه پروژه ی دیگر از C-Lab به نمایش گذاشت. دیروز این شرکت اعلام کرده است که 18 نفر از کارکنان در پنج پروژه  C-Lab از سامسونگ استعفا داده اند تا به صورت رسمی پروژه های خود را تحت لوای سامسونگ، به عنوان شرکت های تازه تاسیس، پیش ببرند.

این پنج پروژه ای که سامسونگ برای حمایت، آن ها را انتخاب کرده است، عبارتند از: ساخت یک کمربند هوشمند به نام WELT که پرخوری و چاقی را مدیریت می کند، یک چاپگر بسیار خوب به نام Idea Printer که ایده ها را بر روی استیکی نوت چاپ می کند، برنامه ای به نام Locksa برای باز کردن قفل گوشی های هوشمند با استفاده از مدیریت تصاویر، یک عایق با بالاترین بهره وری عایق در جهان و صرفه جویی در انرژی و همچنین نرم افزاری هوشمند که سیستم های بهینه قیمت برق را توصیه می کند.

سامسونگ می گوید که این پنج پروژه به دلیل خلاقانه بودن ایده انتخاب نشده اند، بلکه به این دلیل انتخاب شده اند که نشان می دهند که بیشترین پتانسیل را برای رسیدن به موفقیت تجاری دارند. این شرکت های جدید، در حال حاضر به صورت کامل قادر به ارائه ی محصول هستند و می توانند محصولات خود را در نیمه ی دوم سال 2016 عرضه کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر