;
coinex

طراحی تسلا مدل ۳ در ۶ هفته کامل می شود

طراحی تسلا مدل ۳ در ۶ هفته کامل می شود

در گزارش Code Conference از ایلان ماسک سوال شد که آیا تسلا با توجه به سابقه ی تاخیرش می تواند مدل ۳ را در تاریخ مقرر تحویل دهد یا خیر. ایلان ماسک به این موضوع اشاره کرد که طراحی این اتومبیل رو به اتمام است و در بازه ی زمانی ۶ هفته ای –کمتر یا بیشتر- به طور کامل تمام می شود.  ایلان ماسک می گوید: “تقریبا کل طراحی مدل ۳ تمام شده است و هدفمان این است که تا حدود ۶ هفته ی دیگر آن را به طور کامل تحویل دهیم و اگر ایده ای برای کارهایی جالب در آینده داشته باشیم آنها را در نسخه دوم و یا نسخه ی سوم ارائه می دهیم.”

ماسک بارها گفته است که  “بی پروایی”  یکی از چندین عاملی بود که تولید مدل ایکس (Model X) را با تاخیر و مشکل روبرو کرده بود و او سعی می کرد اذعان کند که ادغام بیش از حد تکنولوژی های جدید در یک مدل به این تاخیر و مشکلات کمک کرده بود. از همین رو مدل ایکس با سرعت راه اندازی کمتری و مملو از مسائل و مشکلات مربوط به کیفیت رونمایی شد. ماسک ادعا می کند که برخی از ایده های جالب و بزرگی هم در سر دارد که باید در نسخه های آینده ی این اتومبیل که اواخر ۲۰۱۷ راه اندازی می شود، شاهد آنها باشیم.

ماسک در این مصاحبه اشاره کرد که تسلا یک رویداد بزرگی برای مدل ۳ اواخر سال جاری برگزاز خواهد کرد که در این رویداد شاهد مدل تکمیل شده و آماده به کار مدل ۳ خواهیم بود. سوالات راجع به ویژگی ها و جزئیات تا تحویل کامل این اتومبیل همچنان بی پاسخ باقی می ماند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر