;
coinex

برنامه هوآوی: عبور از اپل و سامسونگ و تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده ی موبایل

 کمپانی هوآوی قصد دارد با عبور از اپل و سامسونگ، به بزرگترین تولیدکننده ی موبایل تبدیل شود.

کمپانی هوآوی قصد دارد با عبور از اپل و سامسونگ، به بزرگترین تولیدکننده ی موبایل تبدیل شود.

به گزارش وال استریت ژرنال، شرکت هوآوی قصد دارد تا 5 سال آینده از دو کمپانی اپل و سامسونگ عبور کرده و به بزرگ ترین تولیدکننده ی موبایل تبدیل شود. مدیر هوآوی، ریچارد یو این اظهارات را در کنفرانس تکنولوژی f.ounders-held converge بیان کرده است.

او می گوید: “ما می خواهیم تولیدکننده ی شماره ی یک گوشی های هوشمند در سطح جهان باشیم. این یک مسیر طولانی است و ما صبر کافی برای تحقق این هدف را داریم.”

علیرغم حضور بسیار کم در بازار آمریکا، محصولات هوآوی در بازارهای خارج از چین به سرعت رشد می کنند و آمریکای شمالی، قویا در برنامه ی توسعه ی هوآوی قرار دارد. تیم کوک نیز هوآوی را به عنوان یکی از مشکلات پیش روی فروش آیفون ها در نظر دارد.

بنا بر گزارش مربوط به کنگره ی آمریکا، فروش گوشی های هوآوی از سال 2012 در ایالات متحده ممنوع شده است؛ این گزارش توصیه می کند که شرکت های حامل آمریکایی از تجهیزات شبکه های مخابراتی هوآوی اجتناب کنند. گفته می شد که دولت پکن از این تجهیزات برای جاسوسی مردم آمریکا استفاده می کند؛ این خبر مکررا تکذیب می شده است. یو گفت: “هوآوی در حال تلاش است تا گوشی های خود را از طریق حاملان مخابراتی ایالات متحده به فروش برساند.”

کمپانی هوآوی کار خود را با گوشی های پایین رده آغاز کرد اما به مرور زمان به یکی از برند های رده بالای بازار تبدیل شد. جدید ترین پرچمدار این کمپانی یعنی هوآوی پی 9، گویای حقیقی این واقعیت است. این گوشی علاوه بر مجهز بودن ویژگی های پرقدرت و ساختار بدنه ی فوق العاده، از تکنولوژی شرکت اپتیک آلمانی لایکا نیز برخوردار است. هوآوی پی 9 به دوربین لنز دوگانه ی لایکا مجهز شده است.

هوآوی با رشد فروش 59 درصدی (در مقایسه با تخت یک سامسونگ و کاهش 14 درصدی اپل)، 8.3 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. سامسونگ و اپل هر کدام به ترتیب، 23 و 15 درصد را از آن خود کرده اند. به گفته ی آقای یو: “رشد ما، مدیون قطعات رده بالا و فوق العاده است. اگر بخواهید فروشنده ی پیشرو باشید، باید در تکنولوژی های رده بالا پیشرو شوید.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر