;
coinex

راه اندازی گوشی مبتنی بر دی دریم گوگل توسط هواوی

راه اندازی گوشی مبتنی بر دی دریم گوگل توسط هواوی

هواوی قصد دارد با ایجاد یک گوشی مبتنی بر طرح واقعیت مجازی دی دریم (Daydream) گوگل در دنیای واقعیت مجازی طوفان به پا کند. با وجود اینکه اطلاعات راجع به این گوشی نادر است اما با توجه به مصاحبه ای که مدیر عامل هواوی، ریچارد یو (Richard Yu) اخیرا با وال استریت داشته انتظار می رود که تا اوایل پاییز سال ۲۰۱۶ این گوشی راه اندازی شود. شنیده ها حاکی از آن است که این غول تکنولوژی چینی آنگونه که باید بر روی این تکنولوژی واقعیت مجازی سرمایه گذاری کرده و پس از راه اندازی هدست فراگیر خود در ماه آوریل، خود را برای ارائه ی محصولی قدرتمند و فراتر از چیزی که هم اکنون از واقعیت مجازی شناخته شده است، آماده می کند.

یکی دیگر از نکات جالبی که آقای یو در طول این مصاحبه به آن اشاره کردند مربوط به دوربین های موجود در گوشی های هوشمند آینده ی هواوی بود. مدیر عامل هواوی نشان داد که این کمپانی حداقل برای ۵ سال آینده با لنزهای آلمانی نسل Leica شریک خواهد شد. همکاری دوجانبه و متقابل این دو شرکت با پرچمدار هواوی –هواوی P9- که دوربینی دو لنزه به نمایش می گذارد، آغاز شد.

یو همچنین به یک سری از بلند پروازی های این شرکت در ارتباط با موقعیت آینده ی آن در بازار جهانی گوشی های هوشمند اشاره کرد. با توجه به گزارش گارتنر، در فصل اول مالی، فروش گوشی های هوشمند هواوی در مقایسه با سال قبل، ۵۹ درصد افزایش یافت. این در حالی ست که فروش اپل ۱۴ درصد کاهش یافت و فروش سامسونگ تغییری نکرده است. به گفته ی مدیر عامل هواوی: “ما می خواهیم در تولید گوشی هوشمند جهان اول باشیم. برای این هدف مسابقه ای طولانی در پیش داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.”

هواوی در اروپا و آسیا کار خود را به خوبی انجام می دهد اما هنوز هم در ایالات متحده حضور کمرنگی دارد و به دنبال راهی برای پیشرفت در این کشور است. این کمپانی باید هزینه ی زیادی را صرف تحقیق و توسعه برای گسترش کسب و کار خود در خارج از کشور نماید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر