;
coinex

دستبند سلامتی Gear Fit 2 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

دستبند سلامتی Gear Fit 2 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

سامسونگ در سال 2014 دستبند سلامتی Gear Fit را عرضه کرد و حالا نیز نسل بعدی این دستبند با نام Gera Fit 2 را معرفی کرد. این دستبند سلامتی جدید نسبت به مدلی قبلی با بهبود های زیادی روبرو شده است.

دستبند Gear Fit 2 صفحه نمایش 1.5 اینچی سوپر آمولد دارد و رزولوشن 423 در 216 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستبند توسط پردازنده دو هسته ای با قدرت پردازشی 1 گیگاهرتز تامین می شود که البته نام تولیدکننده این پردازنده مشخص نیست. این دستبند دارای حافظه رم پردازشی 512 مگابایت بوده و از حافظه داخلی 4 گیگابایتی برخوردار است که از این حافظه می توان برای ذخیره موزیک استفاده کرد که باعث می شود این دستبند ویژگی یک موزیک پلیر را هم داشته باشد. این دستگاه همچنین از بلوتوث ورژن 4.2 نیز پشتیبانی می کند.

دستبند Gear Fit 2 ابعاد 24.5 در 51.2 میلی متری دارد و همچنین دارای یک شتاب سنج، ژیروسکوب، فشار سنج، جی پی اس و سنسور اندازه گیری ضربان قلب است. این دستبند سلامتی در دو ورژن کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد که به ترتیب 30 و 28 گرم وزن دارند. دستبند با سایز کوچکتر برای افرادی مناسب است که اندازه مچ دستشان بین 125 تا 170 میلی متر است و نسخه بزرگتر برای دسته افرادی خواهد بود که مچ دستشان بین 155 تا 210 میلی متر باشد.

Gear Fir 2 باتری 200 میلی آمپر ساعتی داشته و سیستم عامل تایزن سامسونگ به صورت پیش فرض بر روی آن نصب است. برای استفاده از این دستبند سلامتی لازم است که به موبایلی با حداقل 1.5 گیگابایت حافظه رم پردازشی و سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر متصل شود. این دستبند سلامتی علاوه بر این که اعلانات مربوط به پیامک، تماس و ایمیل ها را نمایش می دهد، گواهی IP68 را نیز دریافت کرده و می توان به مدت 30 دقیق در عمق 1.5 متری آب از آن استفاده کرد. این دستبند جدید سامسونگ تا یک هفته آینده وارد بازار می شود قیمت 179 دلار دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر