;
coinex

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دید در شب با نام Lumigan T3

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دید در شب با نام Lumigan T3

Lumigon شرکت کوچک دانمارکی است که تا کنون محصولات متمایزی را طراحی کرده است و حالا گوشی هوشمند جدید این شرکت که T3 نام دارد اولین گوشی هوشمند جهان است که به دوربین دید در شب مجهز است.

گوشی Lumigan T3 به یک دوربین 4 مگاپیکسلی دید در شب مجهز است که در کنار دو چراغ ال ای دی مادون قرمز موجود است. با استفاده از این سیستم می توانید در تاریکی مطلق تصاویر و ویدیو های خود را ثبت کنید(چراغ های مادون قرمز بدون چشم مسلح قابل مشاهد نیستند). دکمه دوربین این گوشی عملکرد بسیار سریعی دارد و همچنین با گفتن کلمه Camera یا Flashlight دوربین سریعاً شروع به کار می کند.

گوشی Lumigan T3 از فولاد زد زنگ 316 ساخته شده و طراحی آن مشابه مدل T2 HD است. مدل جدید کمی بزرگتر خواهد بود اما با توجه به صفحه نمایش 4.8 اینچی می توان آن را در زمره گوشی های استاندارد قرار داد.

در ساخت این گوشی به منظور ایجاد استحکام بیشتر از گوریلا گلس 4 و فایبر گلس استفاده شده است. در ضمن این گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردزانده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز تامین می شود. 3 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهد.

با استفاده از برنامه Valut می توانید امنیت اطلاعات گوشی خود از رمز عبور گرفته تا همه اپیکیشن ها را تضمین کنید. همچنین این گوشی به حسگر اثر انگشت نیز مجهز است. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگایپسکلی است و قابلیت تصویر برداری با رزولوشن 4K را دارد. به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. داخل جعبه این محصول، یک هدست های فای وجود دارد که از صدای 24 بیت و 192 کیلوهرتز پشتیبانی می کند. این گوشی دو سیم کارته است و احتمالاً اندروید 6 مارشمالو بر روی آن اجرا می شود.

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دید در شب با نام Lumigan T3 اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دید در شب با نام Lumigan T3

این گوشی قیمت 925 دلار دارد و در حال حاضر ورژن مشکی رنگ آن موجود است و رنگ های سفید و نارنجی آن اواخر ماه جاری عرضه خواهند شد.

اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دید در شب با نام Lumigan T3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر