;
coinex

وان پلاس 3 در شش ورژن عرضه خواهد شد

گوشی وان پلاس 3 در شش ورژن عرضه خواهد شد

پیش از این تصور می شود که گوشی وان پلاس 3 در 4 نسخه عرضه شود اما به نظر می رسد که شرکت وان پلاس قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در 6 ورژن روانه بازار کند. طبق اخبار منتشر شده قرار است 3 مدل از این گوشی دارای حافظه رم پردازشی 4 گیگابایت باشد و حافظه داخلی آن ها 32، 64 و 128 گیگابایت باشد. اما 3 مدل دیگر این گوشی 6 گیگابایت رم خواهد داشت و حافظه داخلی این سه مدل نیز 32، 64 و 128 گیگابایتی باشد.

قیمت فاش شده یکی از مدل ها 369 دلار است و پیش بینی می شود که این قیمت به نسخه 4 گیگابایت با حافظه داخلی 32 گیگابایتی مربوط باشد. این قیمت 20 دلار گران تر از آن چیزی است که هفته پیش در مورد قیمت پایین ترین ورژن نسخه وان پلاس 3 شنیده می شد.

شرکت وان پلاس قصد دارد در تاریخ 14 ژوئن از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. به مانند سال گذشته این رویداد قرار است از طریق واقعیت مجازی استریم شود. در این رویداد وان پلاس، هدست مجازی Loop VR که توسط AntVR تولید شده است را به حاضرین هدیه می دهد. از هدست کاربورد گوگل نیز می توان برای تماشای این رویداد استفاده کرد، هدستی که سال گذشته در رونمایی از وان پلاس 2 استفاده شده بود.

گوشی وان پلاس صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و روزلوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 تامین می شود. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است که در ساخت آن از سنسور های IMX298 سونی استفاده شده است. این دوربین همچنین به تثبیت کننده اپتیکال تصویر مجهز است. به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.  ظرفیت باتری این دستگاه 3650 میلی آمپر ساعت است و سنسور اثر انگشت نیز در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. سیستم عامل Oxygen مبتنی بر اندروید 6 نیز به صورت پیش فرض بر روی وان پلاس 3 اجرا می شود.

گوشی وان پلاس 3 در شش ورژن عرضه خواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر