;
coinex

قابیلت جدید نسخه ی اندرویدی فیس بوک مسنجر

نسخه ی اندرویدی فیس بوک مسنجر به زودی قابلیت دریافت پاسخ سریع را ارائه خواهد داد، اکنون این قابلیت در نسخه ی بتا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نسخه ی اندرویدی فیس بوک مسنجر به زودی قابلیت دریافت پاسخ سریع را ارائه خواهد داد، اکنون این قابلیت در نسخه ی بتا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این روز ها برنامه های پیام رسان زیادی وجود دارند که هر کدام از ما از چند عدد از این برنامه ها استفاده و روزانه پیام های زیادی در آن ها دریافت می کنیم، زمانی که پیام جدیدی دریافت شود، با نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع داده می شود، اما گاهی اوقات در حال کار با برنامه ی ای هستیم و سوئیچ به برنامه پیام رسانی که در آن پیامی دریافت کرده ایم، می تواند گردش کار ما را قطع کند، به همین دلیل خوشبختانه برخی از برنامه ها قابلیت پاسخ سریع ارائه می دهند، به گونه ای که می توان از داخل نوتیفیکیشن ها به طور مستقیم به پیام پاسخ داد.

حال خبر خوبی که برای کاربران فیس بوک مسنجر وجود دارد این است که نسخه ی اندرویدی فیسبوک مسنجر نیز به زودی به این قابلیت مجهز می شود، اما اکنون تنها در نسخه ی بتای این برنامه شاهد آن هستیم،  به نظر می رسد که این برنامه به زودی قابلیت پاسخ سریع و مستقیم از نوتیفیکیشن ها را یکپارچه سازی می کند.

البته اگر پیام های زیادی دریافت شود، ممکن است برخی از آن ها در این لیست گم شوند، اما اگر فقط نوتیفیکیشن یک یا دو پیام  را ببینیم، قابلیت پاسخ سریع، کار را بسیار آسان می کند. همانطور که نسخه ی iOS این برنامه در حال حاضر از قابلیت پاسخ سریع، پشتیبانی می کند، بنابراین وقت آن است که نسخه ی اندرویدی نیز با این قابلیت همراه شود.

در این میان همانطور که گفته شد، قابلیت پاسخ سریع فعلا در نسخه ی بتا در دسترس است، در واقع اگر از کسانی که می توانند نسخه ی بتا را در اختیار داشته باشند، نیستید، در چند هفته ی آینده آن را دریافت خواهید کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر