;
coinex

سرفیس پرو 5 در ماه سپتامبر به همراه پردازنده Kaby Lake اینتل عرضه می شود

سرفیس پرو 5 در ماه سپتامبر به همراه پردازنده Kaby Lake اینتل عرضه می شود

گفته می شود شرکت مایکروسافت منتظر نسخه Kaby Lake پردازنده های اینتل است تا از این چیپ ست در تولید سرفیس پرو 5 استفاده کند. حالا اطلاعات جدیدی در مورد نسل جدید سری سرفیس مایکروسافت منتشر شده است. پیش بینی می شود که پردازنده Kaby Lake تا چند ماه دیگر آماده شود، بنابراین سرفیس پرو 5 در ماه سپتامبر می تواند عرضه شود.

مایکروسافت معمولاً برنامه منظمی برای عرضه سرفیس های ندارد و همین امر موجب شده تا احتمال معرفی ورژن جدید این محصول در سپتامبر بیشتر شود. چیپ ست های Kaby Lake با استفاده از فناوری 14 نانومتری ساخته می شوند که از این نظر بسیار شبیه به چیپ ست های سریSkylake هستند اما از قدرت بیشتری برخوردار هستند. تولید انبوه این چیپ ست ها احتمالاً در انتهای سه ماهه جاری آغاز خواهد شد.

دیگر مشخصات سرفیس پرو 5 شامل یک صفحه نمایش 4K UHD، باتری با ظرقیت بیشتر، قلم بهبود یافته و در گاه USB نوع C می شود. قیمت این دستگاه مشابه سرفیس پرو 4 خواهد بود و بر این اساس احتمالاً قیمت مدل پایه این دستگاه 799 دلار خواهد بود و بر اساس مدل های مختلف قیمت بالاترین ورژن آن 1799 دلار پیش بینی می شود.

در حالی که بازار تبلت ها نسبت به گذشته با کاهش عرضه مواجه شده است، این امید وجود دارد که تبلت های تبدیل شونده که می توان لوازم جانبی مختلف آن از جمله صفحه کلید را در هنگام نیاز جدا کرد، باعث رونق گیری دوباره این بازار شود.

در سه ماهه نخست سال جاری برخی از شرکت های انگلیسی سرفیس پرو را جایگزین آیپد پرو اپل کردند. از همین رو در این بازه زمانی تعداد فروش سرفیس پرو مایکروسافت از 83 هزار به 275 هزار افزایش یافت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر