;
coinex

آیا سامسونگ گلکسی نوت 6 با اندروید N می آید؟

مشخصات نشان می دهد که نوت 6 با اندروید 6 مارشمالو همراه خواهد بود.

تا کنون شایعات و گزارش های بسیاری در مورد مشخصات و ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 6 ، پرچمدار بعدی سامسونگ، منتشر شده است. با توجه به اینکه مدتی است گوکل اندروید N را به صورت رسمی معرفی کرده، تا کنون این باور وجود داشت که سامسونگ گلکسی نوت 6  اولین دستگاهی خواهد بود که با اندروید N از پیش نصب شده، می آید، با این حال، شایعات فاش شده ی جدید نشان می دهد که این گوشی ممکن است زمانی که از جعبه خارج می شود، با اندروید N اجرا نشود. اگرچه گوگل به طور رسمی نسخه ی جدید اندروید را معرفی کرده است اما هنوز تصمیمات نهایی را برای انتخاب دستگاه هایی که می توانند آن را در اختیار داشته باشند نگرفته است، این تصمیمات طی چند ماه آینده، مشخص می شود.

مشخصات عامل کاربری سامسونگ گلکسی نوت 6 با شماره مدل SM-N930A به صورت آنلاین فاش شد، این مشخصات نشان می دهد که نوت 6 با اندروید 6 مارشمالو همراه خواهد بود. در هر صورت اگر قرار بود با اندروید N همراه باشد، انتظار می رفت که سامسونگ دستگاه را با نسخه ی  توسعه دهنده ی اندروید N تست کند، اما این مشخصات نشان می دهد که همچین موردی نیز اتفاق نمی افتد. در حالی که نسخه ی توسعه ی دهنده ی اندروید N در دسترس است نیز تاکید می کند که سامسونگ گلکسی نوت 6 با اندروید 6 مارشمالو همراه خواهد بود، به خصوص اینکه انتظار داریم این دستگاه هفته اول ماه آگوست، تقریبا دو ماه دیگر، عرضه شود.

حتی مشخص نیست که سامسونگ پرچمدار بعدی خود را گلکسی نوت 6 بنامد، شایعات نشان می دهد که احتمال دارد سامسونگ از عدد 6 بگذرد و آن را گلکسی نوت 7، بنامد که تطابق عددی با گلکسی اس 7 پرچمدار فعلی سامسونگ دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر