;
coinex

احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 افزایش یافت

احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 افزایش یافت

تا کنون بارها در مورد استفاده سامسونگ از تکنولوژی اسکنر عنبیه چشم در گوشی گلکسی نوت 7 (گلکسی نوت 6) اخبار و شایعات زیادی منتشر شد. از دیگر نشانه هایی که احتمال استفاده از این تکنولوژی در پرچمدار بعدی سامسونگ افزایش داد عرضه تبلت گلکسی تب Iris در هند بود که به اسکنر عنبیه چشم مجهز است و برای استفاده از نهادهای دولتی ساخته شده است.

اما باه تازگی اسکرین شات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که به یکی از برنامه های بتای سامسونگ مربوط می شود. ترجمه متن موجود در این اسکرین شات نشان می دهد که از کاربر خواسته شده تا مرحله شناسایی با اثر انگشت (همان گونه که آیکون اثر انگشت نیز در عکس قابل مشاهد است) را پشت سر بگذارد. در پایین این نوشته 3 گزینه موجود است که شامل کنسل، استفاده از رمز عبور به جای اثر انگشت و شناسایی از طریق سنسور تشخیص عنبیه چشم می شود.احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 افزایش یافت

با توجه به ابعاد تصویر می توان دریافت که به هیچ عنوان به تبلت گلکسی تب Iris مربوط نمی شود و اسکرین شات موجود از یک دستگاه اندرویدی دیگری که توسط سامسونگ در دست توسعه است حاصل شده.

اما آیا این اسکرین شات به گلکسی نوت 7 مربوط  می شود؟ اگر نگاهی به تاریخچه موبایل های سری گلکسی نوت بیندازیم، خواهیم دید که سامسونگ از گلکسی نوت به عنوان ابزاری برای معرفی سخت افزار و تکنولوژی های جدید استفاده می کند پس احتمال استفاده از اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 7 قوت می گیرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ ابتدا اسکنر عنبیه چشم خود را به یکی از گوشی های سری گلکسی A خود بیاورد و سپس از این تکنولوژی در فبلت پرچمدار خود استفاده کند. در هر صورت زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت 7 باقی نمانده است و به زودی شاهد مشخص شدن جزئیات بیشتر در مورد آن خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر