;
coinex

قیمت استثنایی گوشی وان پلاس3 منتشر شد (شایعه)

مراسم معرفی گوشی وان پلاس3 در 14 ژوئن و از طریق قابلیت های واقعیت مجازی انجام خواهد شد.

مراسم معرفی گوشی وان پلاس3 در 14 ژوئن و از طریق قابلیت های واقعیت مجازی انجام خواهد شد.

اگر قصد خرید این گوشی را دارید، باید هدست واقعیت مجازی لوپ (Loop) را در اختیار داشته و اپلیکیشن آن را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید؛ همچنین از وجود کارت اعتباری پر پول خود نیز مطمئن شوید. اما قیمت نهایی برای خرید گوشی وان پلاس3 چقدر است؟ شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی با محدوده قیمتی 349 تا 425 دلار به فروش خواهد رسید؛ 6 مدل مختلف آن در همین رنج قیمت در دسترس هستند. یکی از مدل ها با رم 4 گیگابایتی، از سه مدل حافظه ی 32، 64 و 128 گیگابایتی بهره می برد. گوشی وان پلاس3 با رم 6 گیگابایتی و حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت این گوشی در برابر قابلیت های آن، واقعا اغوا کننده است؛ با اینحال به نظر می رسد که قیمت نهایی این گوشی باز هم کمتر شود. یکی از کاربران وبسایت خبری ویبو به نام @Reviewer می گوید، محدوده ی قیمتی مدل پایین رده ی گوشی وان پلاس3 ، 1999 یوآن، معادل 305 دلار خواهد بود. این احتمال وجود دارد که مدل رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایتی با این قیمت به فروش برسد. تا سه شنبه ی آینده اخبار بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

در این فاصله، می توانید به چهار عکسی که با دوربین گوشی وان پلاس3 گرفته شده، نگاه کنید. این عکس ها که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گوشی به ثبت رسیده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز، 8 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی های گوشی وان پلاس3 می توان به نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1080*1920، اسنپ دراگون 820، پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش 2.15 گیگاهرتز، پردازنده ی گرافیکی 530، باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

این عکس ها که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گوشی به ثبت رسیده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز، 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این عکس ها که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گوشی به ثبت رسیده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز، 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این عکس ها که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گوشی به ثبت رسیده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز، 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این عکس ها که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گوشی به ثبت رسیده اند. دوربین سلفی این گوشی نیز، 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر