;
coinex

ساختار ظاهری گوشی موتورولا موتو Z

آن طور که گفته شده است، گوشی های هوشمند موتورولا موتو Z پلی و موتورولا موتو Z استایل امروز در طول یک رویداد، رونمایی می شوند.

آن طور که گفته شده است، گوشی های هوشمند موتورولا موتو Z پلی و موتورولا موتو Z استایل امروز در طول یک رویداد، رونمایی می شوند. امروز صبح، دو ویدئو تبلیغاتی در صفحه رسمی شبکه ی اجتماعی وبیو کمپانی لنوو دیده شده است که نشان می داد هر دو مدل گوشی های موتورولا موتو Z ساختار ظاهری فلزی نازک، به رنگ های طلایی، نقره ای و رز گلد دارند.

یکی از ویدئوهای تبلیغاتی، پورت مغناطیسی را در پشت دستگاه نشان می دهد که امکان اتصال ابزار جانبی موتومد را به گوشی هوشمند موتورولا موتو Z فراهم می کند. یک لوازم جانبی ماژولار مانند این می تواند، باعث افزایش عملکرد دوربین اصلی این دو گوشی شود. همچنین این ابزار جانبی یک دکمه شاتر اختصاصی را شامل می شود که مجهز به زوم اپتیکال 10x است. درست مثل اسکنری که در گوشی موتورولا موتو جی پلاس وجود دارد، یک اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه هوم یافت می شود. از طرفی گفتنی است که پوشش جلویی رنگارنگ ۀن به گونه ای است که انتظار می رود که کاربران بتوانند بنا به سلیقه ی خود آن را سفارشی کنند.

همانطور که اشاره شد، دو مدل از گوشی موتورولا موتو Z موجود است، یکی موتو Z پلی و دیگری موتو Z استایل، که امروز در طی یک رویداد رسمی هر دو مدل معرفی می شود. منتظر گزارشی از مشخصات بیشتر این گوشی در تکرا باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر