;
coinex

اسکرین شات فاش شده نشان می دهد گلکسی نوت 7 از اندروید 6 مارشمالو بهره خواهد برد

اسکرین شات فاش شده نشان می دهد گلکسی نوت 7 از اندروید 6 مارشمالو بهره خواهد برد

بر اساس گزارشاتی که در ماه مارس منتشر شده بود سامسونگ قصد داشت تا در ماه جولای نسخه جدید فبلت گلکسی نوت خود را معرفی کند. گفته می شود که سامسونگ بنا به دلایلی نام پرچمدار جدید خود را از گلکسی نوت 6 به گلکسی نوت 7 تغییر داد. به اعتقاد بسیاری پرچمدار سامسونگ جدید ترین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید N را اجرا خواهد کرد. اما آیا این موضوع صحت دارد؟! چندی پیش بود که سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد این گوشی نه در ماه جولای بلکه در اوایل ماه آگوست معرفی خواهد شد. همچنین اخبار جدیدی به گوش می رسد و حاکی از این است که اندروید 6 مارشمالو بر روی گلکسی نوت 7 / 6 اجرا می شود.

یک سایت مجارستانی به نام NapiDroid توانسته به اسکرین شات های مربوط به یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-N930A (که یکی از شماره مدل های گلکسی نوت 7 است) دست پیدا کند. این اسکرین شات ها نشان می دهد که گلکسی نوت 7 اندروید 6 مارشمالو را اجرا می کند و غول کره ای برنامه ای برای عرضه گلکسی نوت 7 با آخرین ورژن اندروید ندارد.

همان طور که می دانید نسخه ای از پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N در ماه مارس توسط گوگل ارائه شد و با توجه به فاصله زمانی موجود انتظار می رفت تا سامسوگ این نسخه از اندروید را به همراه ورژن جدید گلکسی نوت خود عرضه کند. اما حالا مشخص شده است که سامسونگ چنین تصمیمی ندارد، هر چند که این موضوع در حال حاضر جنبه رسمی نداشته و فقط در حد گمانه زنی است.

چند روز پیش رندری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد و به نظر می رسد که گلکسی نوت 7 نیز به مانند گوشی های گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج به صفحه نمایش لبه دار مجهز خواهد بود. این فبلت جدید بدون شک مجموعه ای از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا را شامل خواهد شد؛ به عنوان مثال میزان رم این دستگاه به 6 گیگابایت ارتقا یافته و گفته می شود که قدرت پردازشی آن توسط یکی از چیپ ست های اسنپدراگون 823 یا اگزینوس 8890 تامین می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر