;
coinex

گوشی های Moto Z و Moto Z Force معرفی شدند

گوشی های Moto Z و Moto Z Force معرفی شدند

سرانجام روز موعود فرا رسید و لنوو از گوشی هوشمند جدید خود با نام های Moto Z و Moto Z Force پرده برداشت. این دو گوشی هر دو جزو پرچمداران این شرکت به حساب می آیند و نسبت به ورژن های قبلی خود ضخامت کمتری دارند و همچنین گوشی Moto Z Force دارای باتری بزرگ و صفحه نمایش ضد ضربه است و شرکت تضمین می کند صفحه نمایش این گوشی در اثر سقوط نخواهد شکست.

گوشی Moto Z دارای ضخامت 5.2 میلی متر بوده و بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده است. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل توسعه ساختار حافظه Moto Z  را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و به قابلیت های اتوفوکوس، تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) و فلش دوگانه ال ای دی مجهز است.  به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.
گوشی Moto Z به حسگر اثر انگشت مجهز بوده و تامین انرژی این دستگاه توسط باتری 2600 میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع تامین می شود. پرچمدار جدید لنوو به پورت USB نوع C مجهز است و نسخه اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری گوشی Moto Z Force شباهت بسیاری به گوشی Moto Z دارد. اما گوشی Z Force به دلیل استفاده از باتری بزرگتر 3500 میلی آمپر ساعتی ضخامت بیشتر 6.99 میلی متری دارد. این گوشی همچنین دارای دوربین 21 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و همان طور که گفته شد صفحه نمایش ضد ضربه دارد.

البته هر دوی این گوشی ها از ماژول های Moto Mods پشتیبانی می کنند. Moto Mods شامل 16 ماژول مختلف می شود که ویژگی های جدید و متنوعی را به گوشی می بخشد. به بیان بهتر لوازم جانبی Moto Mods از طریق اتصال مغناطیسی به قسمت پشت گوشی متصل شده و قابلیت های آن را گسترش می دهد.

گوشی های Moto Z و Moto Z Force معرفی شدند

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر