;
coinex

UMi Super؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات عالی

UMi Super؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات عالی

UMI یک نام تجاری نسبتا جدید و کمتر شناخته شده است که گوشی های هوشمند خوب با قیمت بسیار پایین، ارائه می دهد. در واقع در ساختار گوشی های هوشمند این کمپانی از مواد و قطعات سخت افزاری فوق العاده ای استفاده شده است که با وجود این مشخصات، قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.  UMI اکنون آماده ی عرضه ی یک  پرچمدار جدید است و همانطور که انتظار می رود، بار دیگر، ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی را با قیمتی باور نکردنی ارائه خواهد داد. این پرچمدار تحت نام UMi Super عرضه می شود که در ادامه مشخصات آن را بررسی می کنیم.

طراحی گوشی UMi Super

UMi Super یک گوشی تمام فلزی از جنس آلیاژ منیزیم و آلومنیم است. این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد که مجهز به تکنولوژی Sharp’s Sunlight است، این تکنولوژی باعث می شود که در فضای باز با تنظیم کنتراست، پیکسل در پیکسل، نمایش تصویر بهبود یابد. حاشیه های کناری باریک و طراحی قوسی گوشی UMi Super حمل آن را برای کاربر، آسان می کند. دکمه ی پاور و ولوم در قسمت راست گوشی قرار دارند، همچنین یک دکمه خاص سفارشی در سمت چپ، تعبیه شده است که کاربر می تواند توابع و یا برنامه ها را به وسیله آن کنترل کند. دکمه هوم در زیر نمایشگر و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی وجود دارد که می توان به وسیله ی آن قفل گوشی را بین 0.1 تا 0.3 ثانیه، باز کرد.

دکمه خازنی هوم که در پایین دستگاه، تعبیه شده است، زمان دریافت نوتیفیکیشن ها با افکت های رنگارنگ، به کاربر هشدار می دهد و کاربر می تواند برای نوتیفیکیشن های برنامه های مختلف، رنگ های مجزایی اختصاص دهد.

سخت افزار و دوربین گوشی UMi Super

باتری گوشی UMi Super

برای قدرت پردازشی گوشی UMi Super از تراشه ی هشت هسته ای مدیاتک هلیو پی 10 استفاده شده است، این پردازنده با بهره گیری از فن آوری سه خوشه، کار می کند، در  تکنولوژی سه خوشه، هسته ها در سه گروه جداگانه، قرار دارند و هر گروه مسئول رسیدگی به یک نوع پردازش است، که با این کار، پردازنده به بهره وری بهتری از انرژی، دست می یابد.

این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که سخت افزار آن را شرکت سامسونگ تولید می کند. البته اگر این میزان از حافظه برای کاربر کافی نباشد، می تواند با بهره گیری از کارت حافظه میکرو اس دی، حافظه را ارتقاء دهد. همچنین برای شارژ و اتصال آن به دستگاه های دیگر از پورت USB نوع C استفاده شده است که آخرین تکنولوژی موجود محسوب می شود.

باتری غیر قابل جابجایی گوشی UMi Super با بهره گیری از فن آوری های سونی، ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. همچنین از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند که می تواند ظرف مدت یک ساعت شارژ باتری را کامل کند.

دوربین گوشی UMi Super

دوربین اصلی آن، دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی ساخت پاناسونیک است. کمپانی UMI ادعا می کند که این دوربین برای عکاسی سریع مناسب است زیرا در 0.5 ثانیه تصویر را ثبت می کند و سرعت فوکوس آن نیز 0.3 ثانیه است. ویژگی های دیگری مثل ردیابی فوکوس خودکار، تنظیم فوکوس پس از ضربه ی شاتر و همچنین قابلیت بوکه، نیز در این دوربین دیده می شود. همچنین برای عکاسی در مکان های تاریک، به دو LED برای روشنایی طبیعی تر مجهز شده است.

دوربین جلوی این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت “فیلتر هوشمند” است، که سن سوژه ی عکس کاربر را تشخیص می دهد و با توجه به آن رنگ مناسبی را برای فیلتر انتخاب می کند. گفتنی است که 36 فیلتر، به صورت پیش فرض برای این کار، در نظر گرفته شده است.

برای بخش نرم افزاری این گوشی اندروید 6.0 مارشمالو به علاوه ی چند گزینه اضافی در رابط کاربری برای دسترسی به تنظیمات، در نظر گرفته شده است.

قیمت و زمان عرضه گوشی UMi Super

گوشی UMi Super در حال حاضر تا 20 روز دیگر، برای پیش فروش در رنگ های خاکستری و طلایی، به قیمت 219.99 دلار در دسترس است و زمانی که مهلت پیش فروش آن تمام شود، به قیمت 249.99 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر