;
coinex

با یاهو مسنجر قدیمی خداحافظی کنید

یاهو اعلام کرد که اپلیکیشن قدیمی یاهو مسنجر ، بعد از 18 سال خدمت، ارسال وفادارانه ی پیام ها، اموجی ها و در خواست های ASL که در سرتاسر فضای اینترنت فرستاده می شد، پایان خواهد یافت

یاهو مسنجر تا 5 آگوست بسته می شود.

یاهو اعلام کرد که اپلیکیشن قدیمی یاهو مسنجر ، بعد از 18 سال خدمت، ارسال وفادارانه ی پیام ها، اموجی ها و در خواست های ASL که در سرتاسر فضای اینترنت فرستاده می شد، پایان خواهد یافت. این اپلیکیشن برای اولین بار در سال 1998 و با نام یاهو پیجر راه اندازی شد؛ اما با معرفی نسخه ی مدرن تر کمپانی، مجبور به تغییر رویه شد.

بنا بر گزارش وبسایت خبری ونچربیت، یاهو مسنجر در میان کاربران آسیا و اقیانوسیه محبوب تر بود و همانطور که بلومبرگ خاطر نشان می کند، اپلیکیشن قدیمی یاهو مسنجر در میان معامله گران نفت، کاربران پرقدرتی داشت چرا که می توانستند از طریق این برنامه به مباحثه پیرامون قیمت ها بپردازند. به نظر می رسد که این دو گروه عمده برای حمایت و حفظ این اپلیکیشن کفایت نمی کند.

یاهو اظهارات خود را در یک بلاگ پست شرح داد: “در حالیکه ما امروزه، ارتباط بین عملکرد اساسی محصول میراثی و مسنجر جدید را محیا می کنیم، کاربران خود را تشویق می کنیم تا روند انتقال خود به سمت یاهو مسنجر جدید را تکمیل کنند؛ چرا که از 5 آگوست 2016، پلت فرم میراث پشتیبانی نخواهد شد. ما همچنان به تلاش های خود ادامه می دهیم و با هدف ایجاد بهترین تجربه ها، آنها را روی مسنجر جدید متمرکز می کنیم.”

بعد از 5 آگوست، تمامی کاربرانی که هنوز هم از یاهو مسنجر قدیمی استفاده می کنند، قادر به ورود به اپلیکیشن و ارسال پیام نخواهند بود. همین روند در پیام هایی که از طریق اپلیکیشن های شخص سوم که روی API یاهو ساخته شده نیز تکرار می شود. مسنجر جدید هنوز هم در اپ استور و گوگل پلی در دسترس قرار دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر