;
coinex

راه اندازی قابلیت “اسمارت آفلاین” یوتیوب در هند برای دانلود ارزانتر ویدئو

راه اندازی قابلیت "اسمارت آفلاین" یوتیوب در هند برای دانلود ارزانتر ویدئو

یوتیوب قابلیت جدیدی به نام “اسمارت آفلاین” را در هند معرفی کرده است که از طریق آن دانلود ویدئو ها بسیار ساده تر و به صرفه تر خواهد بود. کاربران هم اکنون می توانند برنامه ریزی کنند که ویدئوها را به هنگام شب، هنگامی که دیتای موبایل کمترین هزینه را دارد، دانلود کنند.

با استفاده از این قابلیت، دانلود ویدئو برای کاربران ارزانتر خواهد بود چراکه بسیاری از اپراتورها، اینترنت موبایل را برای ساعاتی از شب –معمولا بین نیمه شب تا صبح- نامحدود و یا ارزانتر کرده اند. هزینه ی دیتا در هند همچنان بالاست و یوتیوب با این حرکت می تواد امیدوار باشد که تعداد زیادی از کاربران در این کشور را به خود جذب می کند.

یوتیوب در وبلاگ هندی گوگل می گوید: “ما امیدواریم که از این روش مقرون به صرفه تر و راحت تر برای دریافت فیلم های آفلاین استقبال شود و تماشای یوتیوب هر زمانی از روز برای کاربران میسر شود.”

این قابلیت “اسمارت آفلاین” با وای فای کار نمی کند و تنها برای اتصالات دیتای تلفن همراه در نظر گرفته شده است. از هم اکنون مشترکین اپراتورهای Airtel و Telenor به این قابلیت دسترسی دارند.

برای دانلود ویدئو به این طریق، کاربران می توانند گزینه ی ذخیره ی یک شبه را انتخاب کنند. این ویدئو به صورت خودکار در طول شب دانلود می شود و در دسته بندی فیلم های ذخیره شده قرار می گیرد و کاربر می تواند به هنگام صبح ویدئو را به صورت آماده مشاهده نماید.

این قابلیت جدید در واقع یکی دیگر از تلاش های یوتیوب برای سازگاری با اینترنت کند و پرهزینه ی هند است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر