;
coinex

لنوو برای طراحی بهترین ماژول Moto Mods جایزه 1 میلیون دلاری در نظر گرفته است

لنوو برای طراحی بهترین ماژول Moto Mods جایزه 1 میلیون دلاری در نظر گرفته است

با معرفی گوشی های موتو Z و موتو Z Force شرکت لنوو چشم انداز خود برای آینده سخت افزاری گوشی های هوشمند را به نمایش گذاشت. این گوشی ها به نحوی طراحی شده اند که می توان با اتصال ماژول های مختلف به قسمت پشتی گوشی، قابلیت های آن ها را توسعه داد. به مجموعه این ماژول ها Moto Mods گفته می شود که در حال حاضر 4 قطعه آن آماده عرضه است و به همراه سری جدید گوشی های موتو Z عرضه خواهند شد.

مجموعه ماژول های Moto Mods در آینده نیز قابل استفاده هستند. برای مثال اگر شما یک تقویت کننده صدای JBL خریداری کنید، به هیچ عنوان پول خود را دور نریخته اید؛ چرا که می توانید از این ماژول در گوشی های آینده سری Moto Z نیز استفاده کنید. در واقع شرکت رویکرد ماژولار را تداوم خواهد بخشید و نسل بعدی گوشی های Moto Z نیز از این قابلت برخوردار خواهند بود. با وجود این که شرکت ایده های مفهومی زیادی برای تولید ماژول های Moto Mods دارد، از توسعه دهندگان درخواست کرده تا برای ساخت Moto Mods با این شرکت مشارکت کنند.

کیت توسعه ماژولی بزودی آماده خواهد شد و از تابستان برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. لنوو مدعی است که این کیت تمام ابزار هایی که متخصصان لنوو برای توسعه ماژول ها استفاده می کنند را در اختیار خریداران قرار می دهد. چنانچه علاقه مندان به کمک برای اجرای ایده خود نیاز داشته باشند شرکت لنوو مقداری سرمایه در اختیار آن ها قرار می دهد و اگر ایده آن ها به اندازه کافی خوب باشد، به آنها کمک های بیشتری خواهد شد.

لنوو برای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر کاربران، جایزه ای برای توسعه دهنده یا شرکتی که بهترین ماژول را ارائه دهد در نظر گرفته است. بر این اساس در ماه مارس آینده به بهترین ماژول یک میلیون دلار پاداش تعلق می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر