;
coinex

وان پلاس 3 قیمت 305 دلار خواهد داشت

وان پلاس 3 قیمت 305 دلار خواهد داشت

وان پلاس 3 قرار است تا در روز 14 ژوئن و طی برگزاری یک رویداد واقعیت مجازی معرفی شود. این اولین بار است که امکان خرید یک گوشی از طریق واقعیت مجازی فراهم می شود. در رویدادی که توسط شرکت برگزار می شوند گوشی وان پلاس به طور انحصاری از طریق واقعیت مجازی فروخته خواهد شد و پس از آن، این گوشی در وب سایت وان پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما این گوشی به تازگی در لیست محصولات سایت واردات و صادرات هندی Zubia قرار گرفت. شنیده حاکی از این هستند که 7200 واحد از این دستگاه که دارای رم پردازشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت هستند از کشور هنگ کنگ وارد هند شد. ارزش کل این محموله وارداتی 2.46 میلیون دلار است. بنابراین قیمت هر دستگاه حدوداً 341 دلار خواهد بود. البته این قیمت برای مدل مجهز به 4 گیگابایت رم است. بنابراین انتظار می رود که ورژن دارای 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت قیمتی معادل 341 دلار داشته باشد. بنابراین پیش بینی می شود که ورژن وان پلاس 3 با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت مطابق شایعات اخیر 305 دلار باشد.

در مورد مشخصات کلی این دستگاه می توان گفت که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و رزولوشن 1080p را ارائه می دهدو قدرت پردازشی این دستگاه نیز توسط چیپ ست اسنپدارگون 820 تامین می شود. میزان حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی این گوشی بسته به ورژن های مختلف، متفاوت خواهد بود و گفته می شود که وان پلاس 3 در شش ورژن عرضه می شود.

وان پلاس 3 قیمت 305 دلار خواهد داشت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر