;
coinex

مشخصات گوشی Honor 5A Plus توسط بنچمارک GFXBecnh فاش شد

مشخصات گوشی Honor 5A Plus توسط بنچمارک GFXBecnh فاش شد

انتظار می رود تا شرکت هواوی طی رویدادی که روز یک شنبه 12 ژوئن برگزار می کند از دو گوشی جدید پرده برداری کند. هواوی قصد دارد تا در این رویداد دو گوشی سری آنر خود به نام های Honor 5A و Honor 5A Plus را معرفی کند.

حالا مشخصات گوشی Honr 5A Plus به واسطه حضور در بنچمارک GFXBench فاش شده است. بر اساس اطلاعات لو رفته این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدارگون 615 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 تامین می شود. دو گیگابایت رم حافظه داخلی 16 گیگابایتی ساختار حافظه گوشی Honor 5A Plus را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی بوده و امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را فراهم می کند. نسخه پیش نصب اندروید بر روی این گوشی اندروید 6 مارشمالو خواهد بود که واسط کاربری EMUI مخصوص هواوی بر روی آن اجرا می شود.

در ماه گذشته اطلاعات مربوط به این گوشی و همچنین نسخه استاندارد Honor 5A از سوی سازمان نظارتی TENAA منتشر شده بود. بر اساس اطلاعت TENAA گوشی Honor 5A صفحه نمایش کوچکتر 5 اینچی خواهد داشت. علاوه بر این از تامین انرژی این دستگاه توسط باتری با ظرفیت 2200 میلی آمپر صورت می گیرد و این در حالی است که باتری در نظر گرفته شده برای گوشی Honor 5A Plus ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. پردازنده این دو دستگاه با هم متفاوت است و مدل Honor 5A به پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی مجهز است و همان طور که ذکر شد گوشی Honor 5A plus به چیپ ست اسنپدراگون 615 و پردازنده 8 هسته ای مجهز خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA و بنچمارک GFXBench کمی در تضاد با یکدیگر هستند. طبق نتایج بنچمارک، گوشی مورد نظر دوربین 12 مگاپیکسلی دارد و این در حالی است که اسناد منتشر شده TENAA نشان می دهد که گوشی دارای دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود. به هر حال برای رفع ابهام موجود باید تا روز برگزاری رویداد هواوی صبر کرد.

مشخصات گوشی Honor 5A Plus توسط بنچمارک GFXBecnh فاش شد

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر