;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 7 با لبه های خمیده (شایعه)

تصویر جدیدی که به نظر می رسد گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 را نشان می دهد، از صفحه نمایش با لبه های خمیده در این گوشی خبر می دهد.

تصویر جدیدی که به نظر می رسد گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 را نشان می دهد، از صفحه نمایش با لبه های خمیده در این گوشی خبر می دهد.

گفته می شود که این تصویر، نسخه ی بعدی فبلت سامسونگ گلکسی نوت را نشان می دهد. این تصویر توسط یک منبع ناشناس به دست وبسایت فون آرنا رسیده است. در صورت صحت این تصویر، به نظر می رسد که سامسونگ کار هوشمندانه و درست را انجام داده و نسخه ی بعدی را با نام سامسونگ گلکسی نوت 7 معرفی خواهد کرد.

از آنجاییکه مدل گلکسی نوت 6 وجود نخواهد داشت و مستقیما نسل 7 آن ساخته خواهد شد، می توان انتظار داشت که سامسونگ، مدل نوت 7 را با گوشی گلکسی اس 7 همتراز کرده است. سامسونگ نگران است که نام نوت 6 مشتری ها را گمراه کرده و تصور کنند که تکنولوژی سال گذشته در آن استفاده شده باشد. علاوه بر این، با معرفی گوشی آیفون 7 تا سه ماه آینده، این احتمال وجود دارد که این افسانه همیشگی شود.

در این تصویر، در واقع جناسی را مشاهده می کنید که می گوید “در لبه ی یک چیز عالی بنویس”. به نظر می رسد که این به طرحی که قبلا از سامسونگ گلکسی نوت 7 شایع شده بود، اشاره می کند؛ این احتمال وجود دارد که لبه های پشتی و جلویی دستگاه، خمیده باشند. البته، احتمال اضافه شدن قابلیت های جدید به اس پن را نمی توان نادیده گرفت.

انتظار داریم که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 از نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1440*2560 کواد اچ دی برخوردار باشد؛ همچنین احتمال استفاده از تراشه ی اسنپ دراگون 823 همراه با پردازنده ی چهار هسته ای نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 می توان به پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با دیافراگم گسترده f/1.7 اشاره کرد.

احتمال دارد که این فبلت تا اواخر ماه آینده معرفی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر