;
coinex

واتس آپ در حال آزمایش ویژگی نقل قول سریع

واتس آپ در حال آزمایش ویژگی نقل قول سریع

به نظر می رسد که واتس آپ در حال امتحان کردن ویژگی جدیدی است که به شما اجازه می دهد تا به پیامی که پیش از این در مکالمه رد و بدل شده است ارجاع کنید که اصطلاحاً به آن نقل قول کردن می گویند (در واقع همان قابلیت reply در تلگرام است که همگی ما از آن استفاده می کنیم). هر چند که واتس آپ یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا است، اما همیشه روند بسیار کندی در اضافه کردن قابلیت های جدید دارد و به همین دلیل چنین تغییر کوچکی می تواند طرفداران این سرویس پیام رسان را به هیجان زده کند.

این قابلیت در حال حاضر تنها در اختیار کاربران محدودی که به نسخه بتای 2.16.118 واتس آپ دسترسی دارند، قرار گرفته است. برای استفاده از این قابلیت جدید کافی است انگشت خود را به مدت طولانی بر روی پیام مورد نظر نگه داشته؛ با انجام این کار همچون گذشته چند گزینه ستاره گذاری، حذف، کپی و فوروارد نمایان می شود. اما با این تفاوت که به غیر از این گزینه ها، یک فلش پاسخ (Reply) نیز به عنوان آیکون جدید ظاهر خواهد شد. با تپ کردن بر روی این آیکون شما قادر خواهید بود پیام مورد نظر را نقل قول کنید و پیغام خود را در زیر آن تایپ کنید. این قابلیت ممکن است تنها در مکالمه های دو نفره وجود داشته باشد اما در صورت وجود این قابلیت در گفت و گو های جمعی، به راحتی می توان پیغام کاربران را ردیابی کرد.

فیسبوک با اضافه کردن قابلیت ها بیشتر به دو سرویس پیام رسان خود یعنی فیسبوک مسنجر و واتس آپ در تلاش است تا پلتفرم های پیام رسان خود را بهبود بخشد. هنوز زمان دقیق اضافه شدن ویژگی نقل قول کردن به پیام رسان واتس آپ مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی این موضوع از سوی فیسبوک بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر