;
coinex

ورود بازی فال آوت 4 به پلت فرم واقعیت مجازی

نسخه ی واقعیت مجازی بازی فال آوت 4 تا سال 2017 وارد فضای اچ تی سی وایو می شود.

نسخه ی واقعیت مجازی بازی فال آوت 4 تا سال 2017 وارد فضای اچ تی سی وایو می شود.

کمپانی ناشر بازی های کامپیوتری Bethesda Softworks قصد دارد نسخه ی سال گذشته ی بازی فال آوت 4 را برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو طراحی و عرضه کند. این بیانات در سخنرانی پیش از رویداد E3 انجام شد؛ این خبر کوتاه برای خوشحال کردن بسیاری از افراد کفایت می کند. بازی فال آوت 4 اولین بازی جهان آزاد است که به صورت رسمی وارد جهان واقعیت مجازی می شود.

لازم به ذکر است که برخی تغییرات به منظور همگام سازی آنها صورت می گیرد. مواردی مانند رابط مکالمه (که در حال حاضر محدود به مکالمه های متنی روی نمایشگر است)، باید برای هدست واقعیت مجازی بهینه سازی شود. هنوز مشخص نیست که کنترلرهای حرکتی وایو چگونه برای این بازی به کار گرفته می شوند. علاوه بر این، نمی دانیم که کمپانی Bethesda چگونه با سرگیجه های ناشی از دویدن و حرکت های پر سرعت این بازی، مقابله خواهد کرد. بازی فال آوت 4 در حال حاضر از رابط صوتی دیجتیک در Pib-Boy برخوردار است؛ که به راحتی می توان آن را در کنترلرهای وایو بازیکن قرار داد.

کمپانی Bethesda علاوه بر خبر بازی فال آوت 4 ، از ورود محتوای بازی Doom به فضای واقعیت مجازی خبر داد. هنوز مشخص نیست که نسخه ی واقعیت مجازی بازی Doom طراحی خواهد شد یا خیر؛ به همین دلیل از واژه ی محتوا استفاده شده است. خبرنگار سایت The Verge می گوید که تنها عباراتی را از مهندس تکنولوژی شنیده است؛ عبارت به این شرحند: “یک سفر مجازی به Hell (جهنم) داشته باشید و جدیدترین ها را در فضای گرافیکی شاهد باشید.”

قبلا هم خبر آمدن بازی Doom به پلت فرم واقعیت مجازی را شنیده بودیم، شاید این بار این خبر صحت داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر