;
coinex

بازی جدید بتمن ؛ نمونه ی زنده ی یک کتاب کامیک

احتمالا بازی جدید بتمن با نام telltale- a Batman series در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016 معرفی خواهد شد.

احتمالا بازی جدید بتمن با نام telltale- a Batman series در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016 معرفی خواهد شد.

طراحی فوق العاده ی بازی جدید بتمن ، آن را به نمونه ی محرک و زنده ی کتاب های کامیک تبدیل کرده است. شما در این بازی به یک ابر قهرمان تبدیل می شوید که کارهای روزانه ی خود را انجام می دهد و در طول شب، با پوشیدن لباس مخصوص خود به مبارزه با پلیدی ها می پردازد؛ اگر تا به حال چنین تصوری داشته اید، بازی جدید بتمن این فرصت را فراهم کرده است.

نسخه ی کاملا متحول شده و جدید بازی بتمن، تابستان امسال عرضه می شود و فرصتی را فراهم می کند تا با لباس شوالیه ی تاریکی با جرم و جنایت مقابله کنید؛ البته فراموش نکنید که باید زندگی روزانه ی بروس وین (هویت پنهان پشت نقاب بتمن) را انجام کنید.

در ادامه با جزئیات بازی جدید بتمن ، آشنا خواهیم شد؛ با تکرا همراه شوید.

.

این بازی توسط شرکت TellTale ساخته شده که به دلیل طراحی داستان های باورنکردنی، به شهرت رسیده است. آنها بازی ها را مانند فیلم های تعامل پذیر طراحی می کنند. این بازی ها با تصوراتی که از نسخه های قدیمی داریم متفاوتند.

 این بازی توسط شرکت TellTale ساخته شده که به دلیل طراحی داستان های باورنکردنی، به شهرت رسیده است. آنها بازی ها را مانند فیلم های تعامل پذیر طراحی می کنند. این بازی ها با تصوراتی که از نسخه های قدیمی داریم متفاوتند..

از دیگر بازی های طراحی شده توسط این کمپانی می توان به”قصه هایی از سرزمین های مرزی”، “ماین کرافت: مود داستانی” و “گرگ در میان ما” اشاره کرد.

.

البه این بدان معنا نیست که شما تنها یک تماشاگر هستید که تحت تاثیر ماجراها قرار می گیرد. کاملا برعکس، شما انتخاب می کنید که پاسخ بتمن نسبت به شرایط مختلف چگونه باشد. آیا تصمیم می گیرید که با دشمنانتان مذاکره کنید و یا اینکه آنها را کتک زده و بعد از آنها سوال می پرسید؟

 البه این بدان معنا نیست که شما تنها یک تماشاگر هستید که تحت تاثیر ماجراها قرار می گیرد. کاملا برعکس، شما انتخاب می کنید که پاسخ بتمن نسبت به شرایط مختلف چگونه باشد. آیا تصمیم می گیرید که با دشمنانتان مذاکره کنید و یا اینکه آنها را کتک زده و بعد از آنها سوال می پرسید؟.

در وبسایت رسمی، از بازی جدید بتمن “telltale- a Batman series” به عنوان یک “کتاب کامیک زنده و متحرک” یاد شده است.

.

اما باید عاقلانه و با دقت تصمیم بگیرید. در بازی های TellTale، تقریبا تمام انتخاب ها، در روند ماجرا و نحوه ی پایان بازی تاثیر دارند.

اما باید عاقلانه و با دقت تصمیم بگیرید. در بازی های TellTale، تقریبا تمام انتخاب ها، در روند ماجرا و نحوه ی پایان بازی تاثیر دارند..

در بازی جدی بتمن ، با هاروی دنت، زن گربه ای آشنا می شوید. زن گربه ای که خود ابر قهرمان به شمار می رود، یکی دیگر از شخصیت های مشهور در جهان بتمن است.

.

بازی جدید بتمن “Batman – A Telltale Series” تابستان امسال، برای کاربران کنسول های پی سی/مک و دستگاه های موبایل در دسترس خواهد بود.

بازی جدید بتمن “Batman – A Telltale Series” تابستان امسال، برای کاربران کنسول های پی سی/مک و دستگاه های موبایل در دسترس خواهد بود..

برای اطلاعات بیشتر درباره ی این بازی به وبسایت Telltale مراجعه کنید.

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی که به اختصار با نام E3 شناخته می شود، بزرگترین رویداد در صنعت بازی های کامپیوتری محسوب می شود. در این رویداد، برای اولین بار با بازی هایی که در آینده معرفی می شوند، آشنا می شویم.

بازی جدید بتمن تنها یکی از بازی های بیشماری ست که انتظار داریم در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016 رونمایی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر