;
coinex

اکس باکس وان از ویژگی ضبط تصویر دیجیتال برخودار نخواهد بود

نبود ویژگی DVR روی اکس باکس وان. اکس باکس وان از ویژگی ضبط تصویر دیجیتال برخودار نخواهد بود

در گیمزکان (Gamescon) گذشته که در ماه آگوست برگزار شد، مایکروسافت اعلام کرد که احتمالا اکس باکس وان از ویژگی DVR (ضبط تصویر دیجیتال) برای تلویزیون های بی سیم بهره مند خواهد شد. حال اگر شما نیز دلتان را به این ویژگی جدید خوش کرده بودید، برایتان خبر ناخوشایندی داریم. این کمپانی تایید کرده که ویژگی DVR به کنسول اکس باکس وان اضافه نشده است.

مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد ویژگی هایی که نزد مخاطبین طرفداران بیشتری دارد را اضافه کند و گفته که توسعه ویژگی DVR در کنسول بازی اش را متوقف کرده، اما این کمپانی به این موضوع که آیا این ویژگی در آینده در اکس باکس وان تعبیه خواهد شد یا خیر، اشاره ای نکرده است.

هنگامی که مایکروسافت در سال گذشته خبر از ویژگی DVR در کنسول جدیدش داد، خاطر نشان کرد که کاربران می توانند محتوای ضبط شده خود را از طریق اپلیکیشن SmartGlass روی اندروید یا iOS یا از طریق اپلیکیشن Xbox روی ویندوز 10، پخش (استریم) کنند. گفته می شد که این اپلیکیشن ها قادرند تا ضبط محتواها را زمان بندی کرده و آن ها را در یک هارد درایو اکسترنال (فضای ذخیره سازی خارجی) ذخیره کنند.

به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد تمرکز بیشتری روی ویژگی های گیمینگ اکس باکس وان بگذارد و احتمال می رود در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، جزئیات بیشتری در این خصوص بشنویم.

در ادامه متن بیانیه کامل مایکروسافت آمده است:

“پس از در نظر گرفتن دقیق جزئیات، تصمیم گرفتیم توسعه DVR برای تلویزیون بی سیم را متوقف کرده و تمرکز خود را بر روی راه اندازی تجربیات جدید و بهترِ گیمینگ مورد توجه کاربران اکس باکس وان و ویندوز 10 معطوف کنیم. ما همواره به بازخورد طرفداران گوش می کنیم و امسال قصد اضافه کردن ویژگی های جدیدی بر روی اکس باکس وان، ویندوز 10 و اکس باکس لایو که کاربران خواستار آن ها هستند را داریم.”

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر