;
coinex

معرفی واچ او اس 3 در کنفرانس 2016 wwdc

معرفی واچ او اس 3 ، نسخه ی به روز رسانی شده ی پلت فرم ساعت هوشمند اپل، در کنفرانس 2016 wwdc با تمرکز بر سرعت عملکرد انجام شد.

معرفی واچ او اس 3 ، نسخه ی به روز رسانی شده ی پلت فرم ساعت هوشمند اپل، در کنفرانس 2016 wwdc با تمرکز بر سرعت عملکرد انجام شد.

شکایت کاربران در مورد کندی سرعت عملکرد پلت فرم ساعت هوشمند اپل از سوی این کمپانی بررسی شده است، اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد بهبود عمده در بخش سرعت و واکنشگرایی واچ او اس است. به روز رسانی های انجام شده در واچ او اس 3 شامل بارگذاری داده های پس زمینه، دسترسی سریع به کنترل سنتر و استفاده پویا از دکمه ی کناری اپل واچ خواهد بود.

در کنفرانس سالانه ی توسعه دهندگان جهانی اپل، کوین لینچ مدیر بخش واچ او اس ویژگی های جدیدی که از این پس در اپل واچ دیده خواهد شد را معرفی کرد. همانطور که اشاره کردیم، تمرکز اصلی ویژگی های جدید بر سرعت عملکرد واچ او اس است، به طور مثال برنامه های مورد علاقه در حافظه نگهداری می شوند، دیتای پس زمینه از قبل کش خواهد شد و برنامه ها به سرعت اجرا می شوند.

لینچ در طول صحبت های خود، برنامه شخص ثالثی را در واچ او اس 2 نشان داد و سپس ثابت کرد که این برنامه در واچ او اس 3 هفت برابر سریع تر اجرا می شود.

از این طریق پیام متنی می تواند از مچ دست کاربر ارسال شود. بد نیست بدانید که قابلیت Scribble به دو زبان انگلیسی و چینی در دسترس است.

همچنین اپل در طول معرفی واچ او اس 3 در wwdc 2016 نشان داد که عملکرد دکمه ی کناری اپل واچ با دسترسی سریع به برنامه ها از طریق داک،  به روز رسانی شده است. هنگام بررسی این داک، برنامه های اپل واچ دیده می شوند، در این حالت می توان بدون نیاز به باز کردن هرکدام از برنامه ها، پیش نمایشی از آنها دید.

پس از معرفی واچ او اس 3 مشخص شد که اپل از یک صفحه ی کشویی استفاده خواهد کرد که به واسطه ی آن تغییر تنظیمات و دسترسی سریع به لینک ها  بر روی ساعت هوشمند اپل با یک کنترل سنتر جدید، آسان تر شده است. این حالت بسیار شبیه کنترل سنتر کشویی است که در ios شاهد آن هستیم. همچنین پاسخ مستقیم به پیام های متنی را به واسطه ی امکان پاسخ دهی سریع از اپل واچ، آسان کرده است. قابلیت جدیدی به نام Scribble امکانی فراهم می کند تا کاربران کاراکتر هایی که قصد ارسال آن را دارند، ترسیم کنند. از این طریق پیام متنی می تواند از مچ دست کاربر ارسال شود. بد نیست بدانید که قابلیت Scribble به دو زبان انگلیسی و چینی در دسترس است.

اپل همچنین قصد دارد چند بک گراند جدید قابل تنظیم را در  واچ او اس 3، منتشر کند که می توان با سوایپ آن ها را جایگزین کرد.

برای موارد اضطراری، قابلیت جدیدی به نام SOS معرفی شده است که با فشار دادن و نگه داشتن دکمه کناری اپل واچ، از طریق اینترنت با 911 یا اورژانس تماس گرفته می شود. این تماس های اضطراری با یک نقشه از مکان فعلی کاربر همراه خواهد بود.

حلقه فعالیت واچ او اس 3 حالت اجتماعی بیشتری خواهد یافت، کاربران می توانند از میزان سوخت و ساز کالری، تعداد گام ها، فعالیت های بدنی و دیگر اطلاعات سلامتی یکدیگر با خبر باشند.

حلقه فعالیت واچ او اس 3 حالت اجتماعی بیشتری خواهد یافت، کاربران می توانند از میزان سوخت و ساز کالری، تعداد گام ها، فعالیت های بدنی و دیگر اطلاعات سلامتی یکدیگر با خبر باشند.

ردیابی فعالیت های بدنی در واچ او اس 3 حتی برای کاربرانی که از ولیچر استفاده می کنند نیز به شیوه ای تخصصی تر، به روز رسانی شده است. در واقع ردیابی حرکتی برای انواع مختلف تحرکات ویلچر در این پلت فرم، وجود دارد.

اپل همچنین روی برنامه تنفس عمیق به نام “Breathe” کار می کند، این برنامه ضربان قلب کاربران را ردیابی کرده و به آنها کمک می کند تا به آرامش برسند.

امروز نسخه ی توسعه دهندگان واچ او اس 3 در دسترس قرار می گیرد و  پاییز امسال، به روز رسانی رایگان این برنامه برای تمام کاربران اپل واچ، منتشر خواهد شد.

.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر