;
coinex

وان پلاس 3؛ اولین گوشی هوشمند بازار جهانی با 6 گیگابایت رم

 وان پلاس 3،  اولین گوشی هوشمند بازار جهانی است که 6 گیگابایت رم دارد و برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وان پلاس 3،  اولین گوشی هوشمند بازار جهانی است که 6 گیگابایت رم دارد و برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است.
همانطور که پیش از این گزارش دادیم، وان پلاس دیروز چهارمین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. وان پلاس 3، جایگزین وان پلاس 2 و وان پلاس وان است، در واقع به سری گوشی های وان پلاساین X شرکت که دستگاه های مقرون به صرفه محسوب می شوند، می پیوندد.
به محض معرفی وان پلاس 3، این گوشی برای خرید در دسترس قرار گرفت و در بسیاری از بازارهای سراسر جهان به قیمت 399 دلار عرضه شده است. وان پلاس 3 مجموعه ای از ویژگی های قابل توجه را با قیمت پایین، ارائه می دهد. این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون 820، 64 گیگابات فضای ذخیره سازی داخلی و 6 گیگابایت رم است. گوشی های زیادی در بازار وجود دارند که با پردازنده ی اسنپدراگون 820 همراه هستند و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارند ولی هیچ گوشی را پیدا نمی کنید که 6 گیگابایت رم داشته باشد. در واقع، تنها گوشی که مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم است و در حال حاضر می توان آن را خریداری کرد، ویوو ایکس پلی 5 است. با این حال، این گوشی ویوو تنها در چین در دسترس است، بنابراین وان پلاس 3  اولین گوشی هوشمند بازار جهانی است که این میزان رم در اختیار دارد. همانطور که می دانید، بیشتر پرچمداران اندرویدی، در حال حاضر 4 گیگابایت رم دارند.
البته باید توجه داشته باشید که، علاوه بر وان پلاس و ویوو، ایسوس و ZTE نیز گوشی های هوشمندی با 6 گیگابایت رم معرفی کرده اند، گ.وشی زنفون 3 دلوکس و آکسون 7، هر دو به صورت رسمی ماه گذشته، رونمایی شدند اما با این حال هنوز در بازار عرضه نشده اند و برای خرید در دسترس نیستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر