;
coinex

عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3

عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3

گوشی هوشمند وان پلاس 3 شب گذشته معرفی شد و نکته قابل توجه در مورد پرچمدار جدید وان پلاس قیمت نسبتاً مناسب آن است. قیمت این گوشی حدود 400 دلار است و این یعنی نصف قیمت گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ که از لحاظ مشخصات سخت افزاری شباهت زیادی به وان پلاس 3 دارد و به چیپ ست اسنپدارگون 820 مجهز است.

اما شاید خیلی ها مشتاق باشند تا عملکرد دوربین وان پلاس 3 و کیفیت آن را ببینند. وان پلاس مدعی است که دوربین با کیفیتی ارائه کرده است و در این زمینه از رقیبان خود چیزی کم ندارد. گوشی وان پلاس دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است که در ساخت آن از سنسور IMX 298 شرکت سونی با ابعاد پیکسلی 1.12 میکرون استفاده شده است. این سنسور به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فازی مجهز است که می تواند عمل فوکوس روی سوژه های مورد نظر را با سرعت بیشتری انجام دهد. همچنین دارای سیستم لرزش گیز اپتیکال و الکترونیکی خواهد بود که باعث می شود تا ویدیو های ضبط شده دارای ثبات بیشتری باشند. دوربین وان پلاس 3 دارای دیافراگم f/2.0 بوده و طبق اعلام شرکت این دوربین می تواند ویدیو هایی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین همچنین قابلیت ضبط ویدیو های حرکت آهسته با کیفیت 720p و نرخ 120 فریم بر ثانیه را داراست.

اما این ها همه مشخصات فنی دوربین وان پلاس 3 هستند و کاربران شاید بیشتر مایل باشند تا کیفیت واقعی تصاویر این دوربین را مشاهده کنند. در همین راستا شرکت وان پلاس تعدادی عکس گرفته شده توسط این دستگاه را منتشر کرد تا به این وسیله بتواند نظر کاربران را جلب کند. گفتنی است این دوربین دارای حالت HDR اتوماتیک است و به منظور حذف نویز های موجود در عکس از الگوریتم جدیدی استفاده می کند. در انتها می توانید عکس های ثبت شده این دوربین را مشاهده کنید:

عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 عکس های رسمی گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی فوق العاده ای هست.با گوشی های قبلیش کار کردم واقعا با کیفیت و ریزبینی ساخته شدن.طولی نمیکشه که وان پلاس هم یه برند خاص میشه مثل آیفونفروشگاه اینترنتی بست فون هم برا سفارش گذاشتتش [ویرایش شده]

    پاسخ