;
coinex

سامسونگ در سال 2016 تلویزیون های سه بعدی عرضه نخواهد کرد

سامسونگ در سال 2016 تلویزیون های سه بعدی عرضه نخواهد کرد

چند سال پیش تلویزیون‌های سه بعدی یک اتفاق مهم در صنعت تلویزیون به شمار می رفت اما دیگر تکنولوژی سه بعدی به ویژگی تبدیل شده که پای ثابت اکثر تلویزیون های سازندگان بزرگ و کوچک این صنعت شده است. حال به نظر می رسد شرکت های مختلف تولیدکننده تلویزیون های سه بعدی مثل سامسونگ و ویزیو (Vizio) قصد تولید چنین تلویزیون هایی را نخواهند داشت.

بر اساس شنیده هایی از یک منبع نامعلوم، سامسونگ در سال 2016 تلویزیونی با پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی تولید و عرضه نخواهد کرد. بنابراین تلویزیون های سه بعدی موجود در بازار به برخی از مدل های 2015 سامسونگ و برخی از مدل های شرکت های دیگر مثل سونی و ال جی محدود می شود.

به نظر می رسد که این اقدام سامسونگ به دلیل حرکت این کمپانی به سمت تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) است. این شرکت قصد دارد با تمرکز بر هدست واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR) و دوربین 360 درجه خود، Gear 360، این صنعت رو به رشد را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهد.

سامسونگ در زمینه تلویزیون در سال 2016، تمرکز خود را بر تولید و عرضه تلویزیون‌های SUHD با کیفیت 4K با قابلیت پخش محتوای HDR خواهد گذاشت. انتظار می‌رود این کمپانی امسال، از نسل دوم صفحه‌نمایش Quantum Dot خود (که تصاویر را با کیفیت بسیار بهتری ارائه می دهد) را نیز رونمایی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر