;
coinex

وان پلاس 3 از تمام ظرفیت رم خود استفاده نمی کند

وان پلاس 3 از تمام ظرفیت رم خود استفاده نمی کند

یکی از ویژگی های شاخص گوشی وان پلاس 3 وجود 6 گیگابایت رم است و به دلیل وجود این میزان رم تصور می شود که گوشی مالتی تسکینگ را به خوبی پشتیبانی کند. اما این گوشی در عمل چنین قابلیتی ندارد و گزارش های متعدد حاکی از این هستند که وان پلاس 3 بیش از 3 یا 4 برنامه را به طور همزمان نمی تواند اجرا می کند. در همین راستا مدیر عامل شرکت وان پلاس تصمیم گرفت با ارسال چند توئیت علت این موضوع را به هواداران توضیح دهد.

به نظر می رسد که استارت اپ چینی تصمیم گرفته تا به منظور بالا بردن عمر باتری پرچمدار خود، عملکرد رم گوشی را محدود کند. وان پلاس 3 از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با توجه به استاندارد های جدید باتری چندان خوبی نیست.

اما باز هم این توضیح برای خیلی ها قانع کننده نبود. شاید سوالی که در این جا مطرح می شود این باشد که اگر گوشی قابلیت پشتیبانی از 6 گیگابایت رم را ندارد، چرا از رم با این ظرفیت استفاده شده است؟

مدیر عامل این شرکت اعلام کرد اجازه نمی دهند تا کاربران حرفه ای آن ها نا امید شوند. در همین راستا برای راضی کردن کاربران تصمیم گرفته اند تا فایل های هسته سیستم عامل خود را منتشر کنند تا از این طریق توسعه دهندگان بتوانند کنترل وان پلاس 3 را در دست داشته باشند. این به آن معنا است که ROM های شخص ثالث برای این گوشی می توانند مدیریت همه 6 گیگابایت حافظه رم پردازشی این گوشی را بدست گیرند.

البته این موضوع همچنان یک مشکل اساسی به شمار می رود چرا که بسیاری از کاربران تمایلی به نصب ROM شخص ثالث ندارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر