;
coinex

آیا به زودی شاهد دوربین در اپل واچ خواهیم بود؟

پتنت اپل برای دوربین در اپل واچ

همانطور که می دانید، در حال حاضر اکثر ساعت های هوشمند دوربین ندارند. مواقع زیادی، فقدان دوربین در این گجت های هوشمند، حس می شود. علاوه بر این، تعبیه دوربین بر روی مچ دست برای عکاسی، در اندازه ی ماژولی برای بکار بستن روی ساعت هوشمندی که خوش ساخت و زیبا باشد، کمی دشوار است.

با این حال به نظر می رسد که غول کوپرتنیو ایده ای برای در نظر گرفتن یک ماژول دوربین در اپل واچ در سر دارد. با توجه به پتنتی که مربوط به سال 2013 است، به نظر می رسد که اپل قصد دارد ساعت هوشمند خود را مجهز به دوربین کند. البته پیشنهاد او برای استفاده از این دوربین، بیش از عمل عکس برداری است، او در نظر دارد که از دوربین ساعت هوشمند برای موارد دیگری مانند اسکن کدهای QR که کاربرد بیشتری دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

این پتنت همچنین نشان می دهد که ماژول دوربین در صورت وجود، احتمالا در لبه ی کناری ساعت قرار خواهد گرفت، این به این معنی است که کاربر برای اسکن کد QR مجبور خواهد بود که مچ دست خود را پایین آورد. با توجه به اینکه این پتنت مربوط به سال 2013 است، یعنی قبل از انتشار اپل واچ و همچنین اینکه نسل فعلی ساعت هوشمند اپل فاقد دوربین است، به نظر می رسد که اپل قصد ندارد که این ایده را دقیقا عملی کند.

نسل بعدی اپل واچ کمی بعد در سال جاری، عرضه می شود. خب اکنون شما چطور فکر می کنید؟ آیا نسل بعدی ساعت هوشمند اپل با دوربین همراه خواهد بود؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر