;
coinex

گلکسی اس 8 دارای نمایشگری با رزولوشن 4K و دوربین دوگانه خواهد بود

گلکسی اس 8 دارای نمایشگری با رزولوشن 4K و دوربین دوگانه خواهد بود

در چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد به کارگیری دوربین با لنز دوگانه در گوشی آیفون 7 پلاس بودیم. اما به نظر می رسد که استفاده از این لنز دوگانه در حال فراگیر شدن است و اکثر شرکت ها تمایل دارند تا از این ماژول در گوشی های پرچمدار خود استفاده کنند. گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8 ) به احتمال زیاد در فوریه سال آینده معرفی خواهد شد. حال شنیده ها حاکی از این هستند که این گوشی نیر دارای دوربین با لنز دوگانه خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده تولید و طراحی این ماژول توسط خود سامسونگ و در بخش سامسونگ موتورز صورت خواهد گرفت.

با توجه به محبوبیت روز افزون واقعیت مجازی، پیش بینی می شود که گلکسی اس 8 دارای رزولوشن 2160 در 3280 یا همان رزولوشن 4K باشد. بدون شک چنین صفحه نمایشی مصرف باتری زیادی دارد و به همین دلیل باید شاهد استفاده از باتری بزرگ در این گوشی باشیم.

پیش بینی می شود گوشی Galaxy S8 به چیپ ست اسنپدراگون 830 مجهز باشد. این چیپ ست بر اساس فناوری 10 نانومتری تولید خواهد شد که دارای قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر خواهد بود.
در مورد دیگر ویژگی های این گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند از قابلیت هایی نظیر ضد آب و ضد گرد و غبار بودن بهره خواهد برد یا خیر. با توجه به زمان طولانی که تا عرضه این محصول باقی مانده، پیش بینی می شود در آینده نزدیک اطلاعات و شایعات زیادی در مورد آن منتشر شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر