;
coinex

توضیحات مدیر عامل شیائومی در مورد عدم تولید گوشی های ضد آب

توضیحات مدیر عامل شیائومی در مورد عدم تولید گوشی های ضد آب

در حال حاضر گوشی های هوشمند انگشت شماری وجود دارند که از ویژگی ضد آب بودن برخوردار هستند. از جمله این گوشی های می توان به پرچمدران 2016 سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اشاره کرد. این در حالی است که گوشی گلکسی اس 5 سامسونک نیز دارای این ویژگی بود. گوشی های سری Z ایکسپریا سونی نیز در گذشته ضد آب بودند اما گوشی های جدید این کمپانی یعنی سری ایکسپریا ایکس فاقد این ویژگی هستند. برخی مدل های شرکت های اچ تی سی و موتورولا نیز به صورت محدود از این ویژگی برخوردار هستند.

اما شرکتی که تا کنون محصولی ضد آب ارائه نداده شیائومی است. در همین راستا مدیر عامل این شرکت آقای لین جان به تازگی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. او می گوید با وجود علاقه کاربران به گوشی های ضد آب، به دو دلیل این شرکت گوشی هایی با این ویژگی را تولید نمی کنند.  اول این که این گوشی ها بسیار ظریف هستند و در برابر کوچک ترین ضربه، این قابلیت خود را از دست می دهند. این ویژگی با یک آسیب دیدگی کوچکی از بین می رود.

مدیر عامل شیائومی افزایش قیمت را دومین عامل عدم تولید گوشی های ضد آب عنوان کرد. وی می گوید در صورت افزودن این ویژگی، قیمت گوشی های شیائومی 20 الی 30 درصد گران خواهد شد. بنابراین به نظر می رسد که در حال حاضر این شرکت برنامه ای برای تولید گوشی های ضد آب نداشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر