;
coinex

استفاده از اسنپدراگون 821 در یکی از نکسوس های شایعه شده HTC

استفاده از اسنپدراگون 821 در یکی از نکسوس های شایعه شده HTC

شایعات حاکی از آنند که گوگل ساخت گوشی های نکسوس سال 2016 خود را به شرکت HTC که در گذشته ساخت تبلت نکسوس 9 را نیز بر عهده داشت، خواهد سپرد. ظاهرا این دستگاه ها که با اسم رمز S1 Sailfish و M1 Marlin شناخته می شوند، با توجه به جدیدترین پرچمدار معرفی شده ی HTC ساخته می شوند.

در حالی که گفته می شود که مدل Sailfish نسخه ای است که تفاوت اندکی با HTC 10 خواهد داشت اما Marlin کمی متفاوت خواهد بود و همان طور که پیش تر گفتیم، قدرت پردازشی خود را از یک اسنپدراگون 821 تامین خواهد کرد. این چیپست هم احتمالا نسخه بعدی برای تراشه اسنپدراگون 820 بوده و جای تعجب نیست که تفاوت اندکی نیز با آن دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این تراشه در دست نیست و تنها می توان احتمالاتی را درباره امکانات و قابلیت های این تراشه بیان کرد. این گونه فرض می کنیم که در صورت وجود چنین تراشه ای، کوالکام احتمالا آن را همزمان با اسنپدراگون 823 معرفی خواهد کرد؛ تراشه شایعه شده ی دیگری که گفته می شود قرار است قدرت پردازشی گلکسی نوت 7 و نوت 7 اج را تامین نماید.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شایعه ساخت نکسوس بعدی گوگل توسط HTC کمی مشکوک به نظر می رسد. چند هفته پیش، شارلین مالیلال، یکی از مدیران هوآوی در مصاحبه ای مدعی شد که این شرکت بار دیگر قرار است یک گوشی هوشمند برای گوگل تولید نماید. البته شاید این گفته صحت نداشته باشد، اما با توجه با این موضوع که نکسوس 6P هواوی بازخوردهای مثبت بسیار زیادی دریافت کرده، دور از انتظار نیست که گوگل باز هم بخواهد ساخت نکسوس بعدی خود را به این تولیدکننده بزرگ چینی بسپارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر