;
coinex

کاربران اینستاگرام 500 میلیونی شدند

تعداد کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام 500 ملیون شد که گفته می شود روزانه به طور متوسط 300 میلیون کاربر دارد. همچنین 80 درصد از کاربران اینستاگرام را افراد خارج از آمریکا، تشکیل می دهند.

برنامه ی اجتماعی اشتراک گذاری تصویر و ویدئوی اینستاگرام امروز اعلام کرد که نیم میلیارد نفر حساب کاربری اینستاگرام تشکیل داده اند و از این میان، 300 میلیون نفر به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. این آمار نسبت به یک میلیون کاربر آیفونی که پنج سال و نیم پیش اینستاگرام اعلام کرد، خیلی بیشتر است. قبل از اینکه در آوریل سال 2012 برنامه ی اینستاگرام در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی، منتشر شود فقط در اپل استور در دسترس بود.

گفتی است که این شبکه ی اجتماعی به یک پدیده ی جهانی بدل شده است زیرا 80 درصد از کاربران اینستاگرام افراد خارج از ایالت متحده آمریکا هستند. زمانی که فیسبوک در آوریل 2012 سهام این برنامه را خرید، تنها برنامه ای بود که یک میلیارد دلار ترنزکشن مالی داشت. البته در آن زمان که این معالمه بسته شد، ارزش واقعی قرار داد زیر یک میلیارد دلار بود.

اینستاگرام به تازگی تغییرات بزرگی داشته است، همانطور که می دانید یکی از این تغییرات، تغییر لوگوی این شبکه ی اجتماعی بود. دوربین اسکیومورفیک شناخته شده با یک طراحی دوربین ساده ی مدرن، جایگزین شد. علاوه بر این رابط کاربری اینستاگرام نیز بروز شد و بار آبی این برنامه به یک نمای سیاه و سفید ترو تمیز تر بدل شد. همچنین قبلا ویدئوهای آپلود شده در آن 15 ثانیه ای بودند ولی اکنون امکان آپلود ویدئوی 60 ثانیه ای برای کاربران مهیا شده است.

در میان تغییرات جدید اینستاگرام، بحث برانگیزترین تغییر، جایگزینی پست های یافت شده در صدر تایم لاین است. به جای اینکه ابتدا پست های اخیر را ببینید، اکنون الگوریتم نمایش تایم لاین به گونه ای است که پست های مربوط به افرادی که با آن ها بیشتر ارتباط دارید را سریع تر خواهید دید. این تغییر پس از اینکه اینستاگرام اعلام کرد که کاربران 70 درصد از فید های دوستان خود را از دست می دهند، اعمال شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر