;
coinex

هارد وایرلس جدید وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال ، یک هارد وایرلس جدید به نام مای پسپورت وایرلس پرو ، به عنوان جانشینی برای مای پسپورت وایرلس، عرضه کرده است.وسترن دیجیتال ، یک هارد وایرلس جدید به نام مای پسپورت وایرلس پرو ، به عنوان جانشینی برای مای پسپورت وایرلس، عرضه کرده است.

بسیاری از ما مایلیم که اطلاعات شخصی زیادی را ذخیره کنیم، و به آسانی توانایی دسترسی به این محتوا را داشته باشیم. روش های بیشماری برای ذخیره ی اطلاعات شخصی وجود دارد، در حال حاضر کمپانی وسترن دیجیتال روش جدیدی برای ما به ارمغان آورده است. با توجه به اینکه این کمپانی دو سال پیش هارد درایو وایرلس مای پسپورت را منتشر کرد، اکنون جانشینی برای آن به نام مای پسپورت وایرلس پرو ، عرضه کرده است.

این هارد درایو وایرلس را درمدل های 2 ترابایتی و 3 ترابایتی در بازار موجود است، همچنین مانند مدل قبلی این هارد وایرلس نیز مجهز به درگاه کارت حافظه ی اس دی برای ارتقاء حافظه است و همچنین برای انتقال اطلاعات از اتصال وای فای پیشتیبانی می کند. از طرفی طراحی ظاهری آن نیز به روز شده است.

وسترن دیجیتال یک تغییر کلیدی در طریقه ی مدیریت فایل های این هارد درایو ایجاد کرده است که برای کاربران امکانی فراهم می کند تا به صورت بی سیم محتویات کارت اس دی را مرور کنند و سپس فایلی را که می خواهند با مای پسپورت پرو، سینک شود، انتخاب نمایند.

محتوای هارد به راحتی با استفاده از برنامه های ios و اندروید قابل دسترسی است. همچنین این درایو می تواند به آسانی به سرورهای رسانه ای پلکس نیز متصل شود. هارد مای پسپورت وایرلس پرو جدید وسترن دیجیتال از امروز در مدل های 2 ترابایتی و 3 ترابایتی به ترتیب 229 دلار و 249 دلار برای خرید در دسترس است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر