;
coinex

امسال گلکسی نوت با نمایشگر تخت نخواهیم داشت

ر سال جاری سامسونگ، گلکسی نوت با نمایشگر تخت، عرضه نخواهد کرد.

گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ در سال جاری گوشی با نمایشگر تخت نخواهد داشت. بر خلاف گزارش های اولیه که نشان می داد سامسونگ در حال تست دو مدل برای نسخه ی جانشین گلکسی نوت 5 است، اکنون Korea Herald گزارش می دهد که در سال جاری سامسونگ، گلکسی نوت با نمایشگر تخت عرضه نخواهد کرد.

گلکسی نوت 4، گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 همگی یک نوع اج از مدل استاندارد داشتند. دقیقا با شروع عرضه ی گلکسی نوت 4، سامسونگ مدل زیبایی به نام گلکسی نوت اج را وارد بازار کرد. تنها دلیل عرضه آن نیز طراحی زیبای این مدل بود. در واقع گلکسی نوت اج از سال 2014 به سری گوشی های سامسونگ اضافه شد. سال بعد، زمانی که گلکسی اس 6 اج در کنار گلکسی اس  6، منتشر شد، سامسونگ میزان فروش آن را دست کم گرفت، از این رو قادر به عرضه ی تقاضا نبود. از این رو پس از آن به صورت هوشمندانه به تدریج انواع دیگر آن را نیز معرفی کرد. اکنون 4 گوشی نوت اج، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و همچنین اس 7 اج، در بازار موجود است.

جانشین گلکسی نوت 5 که به نام نوت 6 یا نوت 7 نامیده خواهد شد، مرداد ماه در رویداد آنپک سامسونگ معرفی می شود. این اولین گلکسی نوت با نمایشگر خمیده دو طرفه خواهد بود.

سامسونگ استراتژی خود را تغییر داده است، هدف این شرکت این روزها بیشتر سود آوری است تا اینکه دنبال سهم بازار باشد. گلکسی نوت 7 اج نه تنها به افزایش سود کلی سامسونگ کمک می کند، بلکه فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن ایده ی جدیدی است که حتی می تواند برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی دیگر نیز به یک مُد جدید بدل شود.

تولید انبوه سامسونگ از ماه دیگر آغاز خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر