;
coinex

گزارش ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 7

 ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 7

دعوت نامه ی انتشار سامسونگ گلکسی نوت 7 به تازگی فاش شده است. گزارشات نشان می دهد که تنها یک مدل از این گوشی عرضه خواهد شد. یعنی یا نمایشگر خمیده و یا نمایشگر تخت از این گوشی معرفی می شود که بنا بر شایعات و گزارشات اخیر احتمال دیدن نمایشگر تخت وجود ندارد و از قرار معلوم گلکسی نوت 7 (یا نوت 6) با نمایشگر خمیده در بازارهای هلند و دیگر کشورهای اروپایی عرضه می شود.

با توجه به گزارش GSMHelpDesk، سامسونگ، نوت 7 را با نمایشگر 5.8 اینچی کواد اچ دی دو طرف خمیده سوپر آمولد، مدل پرقدرت پردازنده ی اگزینوس 8، 6 گیگابایت رم و ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی با دو پیکسل فوکوس اوتوماتیک نشخیص فاز در کنار برخی ویژگی های جدید دیگر دوربین، عرضه می کند. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن نمایشگر 5.8 اینچی آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این موارد، گزارش مذکور نشان می دهد که سامسونگ گلکسی نوت 7 در هفته ی اول آگوست معرفی می شود و هفته دوم و سوم در فروشگاه ها برای فروش در دسترس قرار می گیرد.

این انتشارات همچنین گزارش داده است که نوت 7 با شروع قیمت 799 یورو ارزش گزاری خواهد شد. البته اطلاعات این گزارش رسمی نیستند، برای در اختیار داشتن اطلاعات دقیق و رسمی باید تا روز معرفی این گوشی منتظر بمانیم. دیگر شایعات نشان می دهد که سامسونگ گلکسی نوت 7 با اسکنر عنبیه، گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اندروید N و پورت USB نوع C همراه خواهد بود. سامسونگ همچنین یک هدست واقعیت مجازی گیر وی آر نیز در کنار گلکسی نوت 7 رونمایی خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر