;
coinex

معرفی دوچرخه ی هوشمند شیائومی

معرفی دوچرخه ی هوشمند شیائومیشیائومی ممکن است در درجه ی اول به عنوان فروشنده ی گوشی های هوشمند شناخته شده باشد، اما در طول زمان این کمپانی وارد تلاش هایی در دیگر تکنولوژی ها، مانند راه اندازی پوشیدنی های هوشمند، بسته های باتری و هواپیماهای بدون سرنشین شده است، این بار نیز شاهد دوچرخه ی هوشمند شیائومی ، خواهیم بود.

این کمپانی چندین تیزر تبلیغاتی که تصاویر آن را در بالا می بینید، منتشر کرده است و نشان می دهد که دوچرخه ی هوشمند شیائومی عرضه خواهد شد. می توان در تصاویر فرمان یک دوچرخه را دید. در حال حاضر مشخص نیست که آیا شیائومی یک دوچرخه ی کامل عرضه می کند یا قطعاتی برای راه اندازی دوچرخه تولید خواهد کرد ولی در هر صورت این نوع توسعه، برای ما هیجان انگیز است.

برای معرفی دوچرخه ی هوشمند شیائومی ، این شرکت یک رویداد برنامه ریزی شده برای فردا در نظر دارد که احتمالا در چین برگزار خواهد شد. صحبت در مورد مشخصات دوچرخه ی هوشمند شیائومی سخت است اما می توان گفت احتمالا مسافت طی شده، سرعت و دیگر موارد را ردیابی می کند. اگر این دوچرخه با ردیاب تناسب اندام می بند 2 همراه باشد، تعجب آور نخواهد بود. باید تا فردا صبر کرده و مشخصات دقیق این گجت هوشمند را بررسی کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر