;
coinex

اضافه شدن اپلیکشن های گوگل کاردبورد به هدست گییر VR

هدست گییر VR قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های گوگل کاردبورد را خواهد داشت.

هدست گییر VR قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های گوگل کاردبورد را خواهد داشت.

هدست گییر VR سامسونگ روش فوق العاده ای است تا بتوانید با گوشی های سامسونگ از تجربه ی هیجان انگیز واقعیت مجازی لذت ببرید؛ اما متاسفانه این هدست محدودیت دارد. کاربر هدست گییر VR تنها می تواند از برنامه های موجود در آکیولس استور (Oculus Store) استفاده کند. ناگفته نماند که می توان از طریق سایدلودینگ، تجربه های واقعیت مجازی بیشتری را به این هدست اضافه کرد اما متاسفانه روش پیچیده ای دارد و همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

فقدان بزرگی که در تجربه ی هدست گییر VR احساس می شود، عدم دسترسی به صدها اپلیکیشن گوگل کاربورد است که در گوگل پلی استور وجود دارند. تا همین اواخر، یک روش مناسب برای استفاده از این اپلیکیشن ها در هدست گییر VR وجود نداشت اما در حال حاضر اپلیکیشن آن ساخته شده است.

فقدان بزرگی که در تجربه ی هدست گییر VR احساس می شود، عدم دسترسی به صدها اپلیکیشن گوگل کاربورد است که در گوگل پلی استور وجود دارند. تا همین اواخر، یک روش مناسب برای استفاده از این اپلیکیشن ها در هدست گییر VR وجود نداشت اما در حال حاضر اپلیکیشن آن ساخته شده است..

برای فعال کردن اپلیکیشن های گوگل کاردبورد در هدست گییر VR این مراحل را انجام دهید.

1.برنامه ی CB Enabler for Gear VR را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

2.گزینه ی “Enable Device Administration” (فعال کردن مدیریت دستگاه) را انتخاب کنید.

3.در پنجره ی Device Administrato (مدیر دستگاه)،  گزینه ی Active را انتخاب کنید.

4.در مرحله ی آخر، روی آیکون Google Cardboard در CB Enabler کلیلک کنید.

به محض فعال کردن اپلیکیشن های کاردبورد می توانید اپلیکشن را راه اندازی کرده و گوشی را درون قالب هدست قرار دهید. اگر اپلیکیشن کاردبورد تشخیص دهد که از کدام هدست استفاده می کنید، بهترین کیفیت متناسب با دستگاه را اجرا خواهد کرد. از آنجاییکه هدست گییر VR با کد QR کاردبورد همراه نیست، بنابراین باید از کدهایی استفاده کنید که در تصویر پایین نشان داده شده اند.

اگر اپلیکیشن کاردبورد تشخیص دهد که از کدام هدست استفاده می کنید، بهترین کیفیت متناسب با دستگاه را اجرا خواهد کرد. از آنجاییکه هدست گییر VR با کد QR کاردبورد همراه نیست، بنابراین باید از کدهایی استفاده کنید که در تصویر پایین نشان داده شده اند..

با اینکه این اپلیکیشن امکانات خوبی را فراهم کرده اما باز هم با بهترین کیفیت فاصله ی زیادی دارد. برای مثال، در هدست گییر نمی توانید مانند کاربورد روی صفحه نمایش کلیک کنید، بنابراین این شرایط برای تجربه های غیر فعال مثل یوتیوب امکان پذیر خواهد بود. همچنین، اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که از دستورالعمل تحریف لنز گوگل کاردبورد پیروی نمی کنند، این اپلیکیشن ها به خوبی در هدست گییر اجرا نمی شوند و از آنجاییکه نمی توان جایگاه گوشی را در قالب هدست تغییر داد، این اپلیکیشن ها کارامد نخواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: vrheads


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر