;
coinex

شیائومی می 5 اس با قابلیت های عالی در راه است

 شیائومی می 5 اس جدید با نمایشگر حساس به فشار و دوربین اصلی دوگانه خواهد آمد.

با توجه به شایعات جدید از چین، شیائومی می 5 اس جدید با نمایشگر حساس به فشار، اسکنر اثر انگشت و دوربین اصلی دوگانه خواهد آمد.

مدل قبلی یعنی شیائومی می 5 چند ماه پیش رونمایی شد. امروز نیز گزارش جدیدی از نشان می داد نسخه ی بروز شده ای به نام شیائومی می 5 اس انتهای سال جاری معرفی خواهد شد.

گفته می شود که شیائومی می 5 اس با طراحی مشابه شیائومی می 5 می آید. همچنین مانند این گوشی، مجهز به نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود ولی مشخصات سخت افزاری داخلی آن بهبود می یابد.

یکی از مشخصات ذکر شده در این گزارش نشان دهنده ی نمایشگر حساس به فشار مشابه سیستم تکنولوژی لمس سه بعدی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل و یا قابلیت مشابهی در میت اس هوآوی است.

شیائومی همچنین گفته است که می 5 اس مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکوم خواهد بود. قبل از اینکه شیائومی می 5 رونمایی شود، منابع غیر رسمی مدعی بودند که می 5 اولین گوشی شیائومی خواهد بود که اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک دارد اما از قرار معلوم به تصویب نرسیده است و در این مدل جدید شاهد سنسور اولتراسونیک خواهیم بود.

این گزارش همچنین اشاره می کند که چیپ ست بکار رفته در این گوشی پرقدرت خواهد بود. نسل فعلی، یعنی می 5 با کوالکوم اسنپ دراگون 820 همراه است. اگر شیائومی برای عرضه ی این جانشین در نیمه دوم سال جاری تلاش کند، می 5 اس با همان تراشه و یا اسنپ دراگون 823 که کمی پیشرفته تر از آن است و انتظار می رود که چند هفته دیگر عرضه شود، خواهد آمد.

شایعه جدید ادعا می کند که شیائومی می 5 اس با 6 گیگابایت رم می آید. علاوه بر این، گزارش مشابهی همانطور که اشاره کردیم، نشان می دهد که شیائومی می 5 اس با دوربین اصلی دوگانه همراه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر